خودرو الکتریکی سیتروئن My Ami Tonic معرفی شد

    کد خبر :938263
سیتروئن My Ami Tonic

سیتروئن مدل جدیدی را به مجموعه خودروهای Ami EV خود اضافه کرده است، سیتروئن My Ami Tonic و این خودرو با طرح رنگ زرد و خاکی عرضه می شود. My Ami Tonic جدیدترین مدل در طیف الکتریکی Ami است.

بازتاب-‌این محصول الکتریکی فرانسوی به طیف وسیعی از گزینه های قابل تنظیم مجهز شد. مطابق با روحیه سرگرم کننده Ami الکتریکی، My Ami Tonic دارای برچسب های داخلی “+” و “-” روی ستون های A است تا ماهیت 100٪ الکتریکی آن را نشان دهد. حاشیه های زرد در داخل آینه‌کاری شده‌اند، با کشش درب، قلاب کیف و دو فرورفتگی پنل جلویی نیز به رنگ زرد پر جنب و جوش، متضاد با حاشیه های خاکی روی مخزن‌های ذخیره‌سازی داشبورد و در اطراف توری درب همراه شد. فلش های جهت دار زرد به روشی سرگرم کننده برای راهنمایی مسافران در مورد نحوه استفاده از ویژگی هایی مانند دستگیره درها و پنجره ها استفاده می شود.

خودرو الکتریکی سیتروئن My Ami Tonic معرفی شد

فضای داخلی My Ami Tonic به طور استاندارد به لوازم جانبی برای پشتیبانی از استفاده روزمره مانند پایه گوشی هوشمند، سه سطل ذخیره سازی، توری درب، توری جداکننده مرکزی، قلاب کیف، تشک های کف و دانگل DAT@AMI مجهز شده است. Ami را با گوشی هوشمند از طریق برنامه My Citroën متصل کنید. برای کسب جزئیات بیشتر به وب سایت این شرکت مراجعه نمایید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید