حلقه هوشمند Evie از سوی Movano معرفی شد

    کد خبر :963182
حلقه هوشمند Evie

شرکت بهداشتی Movano اولین حلقه هوشمند خود را به نام Evie که برای سلامتی، تناسب اندام و ردیابی طراحی شده، معرفی کرد.

بازتاب-به نظر رقیبی برای جدیدترین حلقه هوشمند Oura و سایر پوشیدنی‌های ردیابی سلامتی است، اگرچه این شرکت می‌گوید “به طور منحصر به فرد برای زنان طراحی شده است.” Movano قصد دارد هفته آینده در نمایشگاه CES 2023 جزئیات بیشتری ارائه دهد.

این انگشتر اولین بار در نمایشگاه CES 2022 بدون نام و طراحی مشابه آشکار شد، اما Movano از آن زمان روی قیمت و سایر عوامل تغییر مسیر داده است. این حلقه  سال 2023 با قیمتی کمتر از 300 دلار به فروش خواهد رسید.

Evie بسیاری از معیارهای سلامتی را ارائه می‌دهد که در حلقه و پوشیدنی‌های Oura از اپل و دیگران دیده می‌شود. از جمله اینکه می‌تواند ضربان قلب، اکسیژن خون، تغییرات دمای پوست، مراحل، کالری، خواب، ردیابی پریود و تخمک گذاری و موارد دیگر را پیگیری کند. این شرکت قول داده است که کاربران می‌توانند از کارشناسان بهداشتی در داخل برنامه مشاوره دریافت کنند و استانداردهای تولید دستگاه‌های پزشکی را برآورده کند.

جان ماستروتارو، مدیرعامل Movano گفته: «به عنوان یک دستگاه پزشکی، Evie فراتر از وضعیت موجود سایر پوشیدنی‌های موجود در بازار خواهد بود. “ما داده‌های بیومتریک درجه پزشکی و بینش را در یک پوشیدنی راحت و نسل فعلی جمع‌آوری کردیم.”

حلقه هوشمند Evie

با قابلیت اندازه گیری مراحل، کالری سوزانده شده و فعالیت‌های خاص، Evie می‌تواند به عنوان ردیاب تناسب اندام نیز مورد استفاده قرار گیرد. Movano در بیانیه مطبوعاتی نوشت، با این حال، هدف اصلی آن ارائه تصویری از سلامت کلی است، “تبدیل داده‌های بیومتریک به بینش‌های عملی”.

این شرکت همچنین در هنگام انتقال داده‌ها به فضای ابر یا ارائه‌دهندگان سلامت، امنیت و حفظ حریم خصوصی را وعده می‌دهد. در حال حاضر به دنبال مجوز بسیار مهم FDA است که تاریخ انتشار را تعیین می‎کند. اگر این مدت زمان زیادی طول بکشد، ممکن است در ابتدا به عنوان یک دستگاه سلامتی وارد بازار شود. حلقه هوشمند Evie برای شروع فقط در ایالات متحده عرضه می‌شود، اما ممکن بعدها در سایر مناطق شاهد عرضه آن باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید