جگوار تا سال 2025 تمامی محصولات خود را برقی می‌کند

  • خودرو
  • سه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ ۲۰:۲۵
    کد خبر :785936

جگوار را باید از خودروسازان بنام بریتانیایی دانست که در واقع شرکت مادر آن جگوار-لندروور نام دارد. براساس گزارش تازه منتشر شده، برند انگلیسی قصد دارد تا سال 2025 تمامی محصولات جگوار را به مدل برقی تبدیل کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– طبق این خبر تازه انتشاریافته، تا سال 2030 نیز برنامه ریزی شده تمامی اتومبیل‌های لندروور به خودرو برقی تبدیل شوند. شرکت‌های خودروساز متعددی تاکنون برنامه ریزی کردند تا محصولات چند سال آینده خود را به مدل کاملا برقی تبدیل سازند، اما اکنون جگوارلندوور این خبر را علنی کرده است.

لندرور در پنج سال آینده شش خودروی الکتریکی کامل را به بازار عرضه می‌کند و اولین لندرور کاملا برقی نیز در سال 2024 عرضه می‌شود. در اواسط دهه، جگوار تجدید حیات خواهد شد تا به عنوان یک برند لوکس الکتریکی با نمونه‌های کاملا جدید، طراحی‌های منحصربفرد و آینده نگرانه‌ای را که در صنعت فناوری کم نظیر است، شناخته شود.

جگوار درصدد است تا محصولاتی را برای سال‌های آتی تدارک بیند که در نوع خود کم نظیر هستند و ممکن است در این بین XJ از خط تولید خارج شود. جگوار و لندرور تا سال 2030 به یک شرکت تولیدکننده اتومبیل‌های کاملا الکتریکی تبدیل خواهد شد تا نه تنها با ارائه چنین محصولاتی، فناوری‌های نوین را روی آنها پیاده سازی کند، بلکه به دوستدار محیط زیست نیز بدل خواهد شد.

شرکت بریتانیایی برنامه ریزی کرده تا سال 2039 هیچ یک از محصولات آن تولیدکننده کربن نباشند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت رسمی این کمپانی مطرح مراجعه کنید.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید