توقیف 900 خودروی لاکچری در بوشهر

    کد خبر :851946
توقیف 900 خودروی لاکچری در بوشهر

بازرس‌کل استان بوشهر اعلام کرد: توقیف ‌۹۰۰ ‌خودرو وارداتی با برند‌های بنز، لکسوس و هیوندای در انبار‌های نگهداری کالا‌های‌ قاچاق در منطقه ویژه اقتصادی شماره دو بوشهر تعیین تکلیف می‌شود.

اسحق شهبازی، بازرس‌کل استان بوشهر پیش از ظهر امروز همراه مدیریت اداره جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر و سربازرس گروه اقتصادی از مجتمع انبار‌های نگهداری کالا‌های متروکه و قاچاق واقع در منطقه ویژه اقتصادی شماره 2 بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید مقرر شد بازرسی‌کل استان بوشهر موضوع توقیف حدود ۹۰۰ دستگاه خودرو وارداتی با برند‌های بنز، لکسوس، هیوندای و… و همچنین حدود ۴۵۰ موتورسیکلت سنگین خارجی و ۱۶ کانتینر داروی فاسد را جهت اتخاذ تصمیم در سطح ملی به استحضار ریاست سازمان بازرسی کل کشور منعکس کند.

مدیرکل اموال تملیکی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای بازدید‌های قبلی، حجم مزایده‌های برگزار شده و کالای فروش رفته را ارائه کرد.

در ادامه مقرر شد، نسبت به تنظیم فهرست کالا‌های رسوب شده که دارای شرایط امحا هستند، اقدام و مکاتبات لازم را با قید تسریع انجام و نتیجه را گزارش کنند.

همچنین با توجه به دپو حجم زیادی کالا‌های فاسد شدنی از جمله خوراکی و آشامیدنی هماهنگی شد تا در اولین مزایده ماهانه تعیین تکلیف شوند.

به گزارش فارس، همچنین این که محموله کاپوچینو که در سال گذشته به ضبط قطعی دولت درآمده بود به مقدار ۱۵ کانتینر که در معرض فساد قرار داشت، طی بازدید‌های ماه‌های گذشته و با پیگیری مستمر بازرسی‌کل و اقدامات قضایی ترخیص شد که مانع از فساد محموله به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید