توضیحات وزیر راه درباره افزایش وام مسکن به زوج‌های جوان

    کد خبر :567779

وزیر راه درباره وضعیت بازار مسکن و وام‌ خرید خانه به زوج‌های جوان توضیحاتی ارائه کرد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران درخصوص بازار مسکن گفت: تلاطمی که در بازار مسکن وجود دارد، صرفا مربوط به بخش مسکن نیست بلکه دلالی و سوداگری آفت بزرگی است که به جان مملکت افتاده و به زندگی مردم آسیب زده که در همه بخش‌ها وجود دارد و بازار مسکن نیز تحت تأثیر آن قرار گرفته است.

وی افزود: در این شرایط بحرانی و غیرواقعی، مردم باید احتیاط کرده و خرید نکنند و اجازه دهند که شرایط آرام شود و وضعیت به ثباتی برسد و سپس اقدام به خریداری مسکن کنند.

وزیر راه درباره افزایش وام‌ مسکن به زوج‌های جوان تصریح کرد: در شورای پول و اعتبار مصوب شد میزان وام به زوج‌های جوان 60 درصد افزایش پیدا کند. قرار شد این وام‌ها در شهرستان‌ها از شصت میلیون به صد میلیون و در شهرهای بزرگ از هشتاد میلیون به صدو بیست میلیون افزایش پیدا کند. ما به دنبال این هستیم که اگر کسی توان پرداخت اقساط بیشتری دارد وام بیشتری دریافت کند.

به گزارش تسنیم ،اسلامی همچنین درباره کنترل سایت‌هایی که اقدام به درج قیمت مسکن می‌کنند، نیز اظهار کرد: در این زمینه هماهنگی‌های لازم را با پلیس فتا انجام داده‌ایم و قرار شده آنان به کنترل این سایت‌ها بپردازند؛ چرا که چنین سایت‌هایی هیچ‌گونه مبنای کارشناسی نداشته و از خارج کشور هدایت می‌شوند که شرایط هیجانی را در کشور به وجود آورند. مردم باید در چنین شرایطی، خویشتن‌داری کرده و به این سایت‌ها توجه نکنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید