هرگونه تصمیم‌گیری در مورد سهام عدالت باید با هماهنگی باشد

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ ۱۲:۲۱
    کد خبر :745839

محمدباقر قالیباف صبح امروز (دوشنبه) در جلسه شورای هماهنگی روسای کمیسیون‌های و هیات رئیسه با اشاره به استقلال کامل کمیسیون‌ها در انجام وظایف محوله و قانونی خود، از رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس خواست به موضوع تداخل وظایف بین کمیسیون‌ها توجه داشته باشد.

رئیس مجلس با بیان این‌که در مجلس هیچ موضوع بخشی نداریم و تمامی موضوعات فرابخشی است، گفت: در زمینه موضوعاتی که در کمیسیون‌ها به بحث و بررسی گذاشته می‌شود، حتماً باید نظرات سایر کمیسیون‌ها نیز لحاظ شود.

وی با اشاره اولویت کمیسیون‌ها عنوان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضعیت کشور نظارت کامل بر قوانین و رسیدگی به موضوعات در زمینه امور معیشتی و اشتغال و همچنین مشکلات باید تلاش مضاعف کرد.

رئیس قوه مقننه در ادامه با اشاره به مشکلات موجود در بازار کالا، پولی و ارزی، سرمایه و کار گفت: ما مشکل نداشتن قانون نداریم و نظارت یکی از اقدامات مهمی است که می‌تواند مشکلات را حل کند. باید در نظارت به گونه‌ای پیش برویم که بهانه دست کسی ندهیم و تلقی دخالت در امور سایر قوا و موضع گیری‌های آن‌ها صورت نگیرد.

وی با اشاره به طرح اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم که روز گذشته در صحن علنی به بحث گذاشته شد گفت: در موضوع گندم این طور نباشد که قیمت گذاری‌ها را ما انجام دهیم بلکه در امر نظارت فقط باید در چارچوب قانون عمل کرد.

به گزارش ایلنا، قالیباف خاطر نشان کرد: سهام عدالت با ابلاغ و تدابیر مقام معظم رهبری آزاد سازی شد و برای هرگونه تصمیم‌گیری باید هماهنگی داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید