تخلیه ساکنان ۷ روستای الیگودرز

    کد خبر :690892

فرماندار الیگودرز با اشاره به تخلیه ساکنان هفت روستای این شهرستان به دنبال وقوع سیلاب، گفت: ۲۷ واحد مسکونی در بخش‌های مختلف خسارت عمده دیده است.

حمید کشکولی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به شدت بارندگی‌ها در شهرستان الیگودرز، اظهار داشت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از معابر شهر الیگودرز دچار آب گرفتگی شده که نیروهای امدادی، شهرداری و هلال احمر در سطح شهر مشغول رفع این آب گرفتگی‌ها هستند.

وی با بیان اینکه جاده الیگودرز به زز و ماهر در گردنه «گله بادوش» به دلیل ریزش بهمن بسته است، بیان داشت: همچنین رودخانه زز طغیان کرده و بیش از ۱۶۰ میلی متر در بخش زز و ماهرو و ذلقی بارش باران داشته ایم.

به گزارش مهر،فرماندار الیگودرز، گفت: جاده اصلی شول آباد – خرم آباد به دلیل ریزش و امکان اینکه تهدیدی باشد برای مسافران در حال حاضر بسته است، در مسیر ذلقی رانش زمین داریم و جاده الیگودرز به بخش ذلقی نیز بسته است.

کشکولی با تاکید بر اینکه چند روستای شهرستان در محاصره آب هستند، تصریح کرد: تلاش کرده ایم با کمک نیروهای امدادی، بسیج و نیروهای مردمی، بخش عمده‌ای از ساکنین هفت روستا را که در معرض خطر هستند تخلیه و به جای امن منتقل کنیم.

وی، بیان داشت: با تمهیدات اندیشیده شده تردد ماشین‌های سنگین در محور الیگودرز – اصفهان برای امشب تا صبح متوقف شده است.

فرماندار الیگودرز، یادآور شد: متأسفانه سیلاب به ۲۷ واحد مسکونی در بخش‌های مختلف شهرستان خسارت عمده وارد کرده است که ساکنان آنها به مناطق امن منتقل شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید