تحویل 2700 واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال

    کد خبر :964914
تاکنون ۳ هزار و ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر پرند تحویل متقاضیان داده شده و ۲ هزار و ۷۸۰ واحد در مراحل نهایی ساخت قرار دارند.
امیر محمود غفاری معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی از واحد های مسکن مهر پرند در فاز ۶ بازدید کرد و با مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند و پیمانکار و مهندسین پروژه دیدار و گفت‌وگو کرد.در این دیدار به روند اجرایی، چالش‌ها، مشکلات و مسائل جاری پرداخته شد و گزارش‌های آماری به‌صورت شفاهی بیان شد.

به گفته فریبرز پور روانبخش پیمانکار پروژه، زمان زیادی تا بهره‌برداری کامل واحدها در این فاز باقی نمانده است؛ ۳ هزار و ۲۰۰ واحد تا کنون تحویل داده شده، یک هزار و ۲۸۰ واحد تا ۲۰ روز آینده تحویل داده می‌شود، همچنین ۱۵۰۰ واحد تا آخر سال و ظرف سه ماه آینده تکمیل و تحویل داده می‌شود.

پور روانبخش با بیان این‌که زیربنای کل این واحدها ۱ میلیون و ۴۴۰ هزار مترمربع است، متراژ هر واحد مسکونی را بین ۹۵ تا ۱۰۵ متر تخمین زد.

وی در پاسخ به معاون وزیر راه و شهرسازی در راستای پیگیری تحویل پروژه اظهار کرد: کارهای اولیه و تأسیسات زیربنایی به اتمام رسیده و در مرحله تکمیل نهایی پروژه هستیم.

در خاتمه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی با اشاره به هدف‌گذاری کلان دولت و احقاق حق اقشار ضعیف، تهیه گزارش‌های آماری دقیق و مستدل، استخراج اطلاعات و پردازش درست آن‌ها را ضروری دانست و تولید سند موثق آماری به منظور تصمیم‌سازی های کلان دولتی در راستای کمک به جامعه هدف و اقشار ضعیف جامعه را خواستار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید