تحویل ۴۰۰ میلیارد ریال چک‌های گمشده به صاحبش

    کد خبر :674460

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه اعتماد مردم به پلیس بالاترین سرمایه‌ای است که مردم در عرصه‌های مختلف به این نیرو دارند، از دو مامور پاک دست و وظیفه شناس راهور که ۴۰۰ میلیارد ریال چک‌های حامل و وجوه نقد را پیدا و به صاحبش تحویل دادند، تقدیر و تشکر کرد.

سردار حسین اشتری در جلسه تقدیر از دو مامور پاک‌دست و وظیفه شناس راهور که با حضور سردار محمدرضا مهماندار – رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت – و این ماموران در ستاد ناجا برگزار شد، ضمن عرض تسلیت به مناسبت این ایام به مردم شریف، اظهار داشت: خدا را شاکریم که ماموران نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس مردم هستند و به وظایف خود به خوبی عمل می کنند.

وی با بیان اینکه امروز مجموعه عظیم ناجا در اقصی نقاط کشور در حال خدمت‌رسانی به مردم عزیز است، تصریح کرد: اعتماد مردم به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه‌ای است که هموطنان عزیز در عرصه‌های مختلف به این نیرو دارند.

اشتری خاطرنشان کرد: این دو مامور وظیفه‌شناس کیف دستی که در آن مقداری وجوه نقد و چک‌های حامل به مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال بوده را پیدا و اولین چیزی که به ذهن آنها خطورکرده آن‌که هر چه سریعتر صاحب کیف را پیدا کنند.

فرمانده ناجا ادامه داد: خوشبختانه از طریق بازرسی ناجا و هماهنگی بانک مربوطه در کمتر از سه ساعت از زمان پیدا شدن کیف توانستند صاحب آن را پیدا کنند و وی را از نگرانی نجات دهند و سبب مسرت و خوشحالیش شوند.

وی تاکید کرد: افتخار ما به داشتن چنین همکاران نجیب و وظیفه‌شناسی است که از جان و مال خود مایه می‌گذارند تا بتوانند به بهترین نحو به مردم خدمت‌رسانی کنند.

اشتری با بیان اینکه از تمام مردم که به ما و همکارانمان در ناجا لطف وعنایت دارند قدردانی می‌کنم، گفت: از همه همکاران وظیفه شناس و زحمتکش عزیزم که در راه‌ها، شهرها، روستاها، مرزها و اقصی نقاط کشور به مردم خدمت‌رسانی می کنند، تشکر کنم.

در ادامه این نشست سردار محمدرضا مهماندار- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت – نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از نحوه پیدا شدن چک‌های حامل و وجوه نقد توسط دو مامور وظیفه‌شناس ستوان یکم “محمدرضا مجیدیان” و ستوان یکم “رضا معرفی ” گفت: واقعیت این است که نیروی انتظامی دارای پاکدست‌ترین کارکنان در این مجموعه است که روزانه شاهدیم وسایل ارزشمند یا مبالغی توسط پرسنل پیدا و با پیگیری و مسئولیت پذیری به صاحبان آنان بازگردانده می‌شود.

وی افزود: به عنوان نمونه این ماموران جوان، وظیفه‌شناس و صریح‌العمل از افسران ستاد ترخیص هستند که کیفی حاوی ۴۰۰ میلیارد ریال چک های حامل و وجوهی نقد را پیدا و بلافاصله سعی می‌کنند آن را به دست صاحبش برسانند.

به گزارش ایسنا ،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ یادآور شد: خوشبختانه از طریق مجموعه بازرسی ناجا و بانک این فرد پیدا و کیف گمشده به وی تحویل شد که این فرد از شوق پیدا شدن کیفش اشک شوق در چشمانش جمع شد و بارها از مجموعه ناجا تشکر و قدردانی کرد حتی به عنوان یک رسم سعی کرد تا مبلغی را به این دو مامور وظیفه شناس هدیه بدهد که از پذیرش آن امتناع شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس در این جلسه به پاس وظیفه شناسی و قدردانی به این ماموران لوح تقدیر به همراه سه ماه ارشدیت و ۱۵ روز حقوق و مزایا از سوی فرمانده نیروی انتظامی اهدا شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید