تبلت هیبریدی جدید و جان سخت TOUGHBOOK 33 پاناسونیک معرفی شد

    کد خبر :786286

پاناسونیک شاید بیشتر در حوزه لوازم صوتی و تصویری شهرت داشته باشد، اما در زمینه تولیداتی نظیر تبلت، تلفن هوشمند جان سخت هم برند شناخته شده بوده و در این بین به تازگی تبلت هیبریدی جان سخت جدید TOUGHBOOK 33 معرفی شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– TOUGHBOOK 33 در واقع دو باتری دارد که در قسمت تبلت قرار دارند. به این ترتیب، کاربران می توانند باتری را بدون نیاز به خاموش کردن رایانه، باتری تعویض کنند. همانطور که انتظار داشتید، یک تبلت هیبریدی با عمر باتری بسیار طولانی بوده و افراد می‌توانند باتری‌های بزرگتری هم روی آن تعبیه کنند.

از نظر مشخصات فنی، مشخصات پردازنده‌های نسل دهم اینتل “Comet Lake” با مشکل روبرو شده‌اند. به طور طبیعی، از انواع vPro استفاده می‌شود و پاناسونیک اعلام داشته علت عدم استفاده از چیپ نسل یازدهمی، عرضه زودهنگام است.

البته پردازنده اینتل vPro گزینه استاندارد است زیرا امنیت بالایی را ارائه می‌دهد. این چیزی است که می‌تواند توسط سازمان‌های مختلف دولتی استفاده شود، بنابراین مواردی مانند Intel Hardware Shield برای افزایش سطح امنیت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

برخلاف TOUGHBOOK 55، این گزینه در واقع دارای پایه در پشت است و این هدفمند بوده، زیرا در واقع به عنوان پایه استفاده می‌شود. به هر حال، این یک دستگاه سنگین است که شامل CPU، باتری‌ها و هر چیز دیگری در قسمت نمایشگر می‌شود.

این نمایشگر با شدت روشنایی 1200 نیت فوق العاده روشن بوده و تجربه کاربری خوبی رقم می‌زند. پاناسونیک پیش بینی می‌کند که رایانه‌های شخصی توسط افراد سازمانی، کارمندان در فضای فدرال و موارد دیگر مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بیشتر اوقات، در واقع در وسایل نقلیه نصب می‌شود.

پاناسونیک همچنین حافظه RAM و تنظیمات ذخیره سازی را افزایش داده است. اکنون 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی به عنوان یک مدل پایه دریافت خواهید کرد و می‌توانید آن را با حداکثر 32 گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی 1 ترابایت همراه سازید.

درباره ارتباط، طبیعتاً از Wi-Fi 6 برخوردار است، اما پشتیبانی شبکه 4G LTE نیز وجود دارد. از پشتیبانی eSIM و همچنین از سیم کارت فیزیکی پشتیبانی می‌کند.

این تبلت هیبریدی با وبکم FHD و اسپیکر قوی بزودی عرضه می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید