با این مواد خوراکی سریع لاغر شوید

    کد خبر :951396

لاغری سریع با مصرف این ۸ ماده غذایی قبل از خواب، بهترین راه برای تقویت متابولیسم، بهبود خواب شبانه و لاغری سریع، مصرف این ۸ ماده غذایی قبل از خواب به این موضوع کمک می کند.

به گزارش بهداشت نیوز، برای اغلب افراد این تصور وجود دارد که گرسنه به خواب رفتن در هنگام شب و اجتناب از دریافت هر گونه ماده غذایی، آنها را سریع تر به اهداف کاهش وزن شان می رساند. این در حالی است که اثبات شده، گرسنه به خواب رفتن امکان بیدار شدن با ضعف شدید و انتخاب مواد غذایی ناسالم را در نیمه های شب و حتی در وعده صبحانه بیشتر می کند.

لاغری سریع با ماست یونانی

این نوع ماست به علت محتوای پروتئین بالا و قند کم، به شما در ساخت عضله و کاهش وزن موثرف کمک می کند. مطالعات منتشر شده در مجله آمریکایی فیزیولوژی نشان داده است که خوردن پروتئین درست قبل از زمان خواب شبانه، منجر به تحریک سنتز پروتئین و بهبودی رشد ماهیچه ها می شود. دریافت کافی پروتئین، کلید اصلی کاهش وزن است.

لاغری سریع با گیلاس

منبع طبیعی ملاتونین است؛ هورمونی که چرخه خواب و بیداری را تنظیم می کند. نوشیدن آب گیلاس قبلا از زمان خواب نه تنها به بهبود خواب کمک می کند، بلکه به سبب وجود آنتی اکسیدان ها می تواند التهاب بدن را از بین برده و در کاهش وزن موثر باشد.

لاغری سریع با کره بادام زمینی

مصرف نان کامل تست همراه با کره بادام زمینی یک میان وعده مفید برای زمان قبل از خواب شبانه است. کره بادام زمینی سرشار از تریپتوفان است؛ اسید آمینه ای که به بهبود خواب شبانه کمک میکند. کره بادام زمینی یکی از گزینه های مفید چربی سوز و منبع عالی پروتئین گیاهی نیز محسوب می شود و در ساخت عضله و از بین بردن چربی شکمی نقش دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید