بازگشت دوربین مخفی به تلویزیون

    کد خبر :983527
نسیما

 فصل دوم دوربین مخفی نسیما هر روز از شبکه نسیم در ایام نوروز 1402 بر روی آنتن این شبکه می‌رود.

این برنامه دوربین مخفی در فصل دوم خود به سراغ سوژه های جدید از جمله، خانه تکانی، سفرهای نوروزی، سبزه عید گره زدن، آجیل فروشی، ازدواج دانشجویی و… رفته است و در هر قسمت به معضلات و مشکلات پرداخته و راه حل‌هایی برای آن در نظر گرفته است.

یکی از قسمت‌های این برنامه بدین صورت است که در بزرگراه ها و ایام نوروز مانع ماشین‌هایی می‌شوند که سرنشین‌ها و راننده آن شاد و خوشحال نیستند و تا زمانی که خوشحال و خندان نباشند اجازه سفر به آنها داده نمی‌شود.

یا در قسمت خانه تکانی بازیگر نسیما مردم را در یک چالشی قرار می‌دهد که باید آنها به این فرد کمک کنند تا بتواند مغازه خود را خانه تکانی و برای ایام نوروز تمیز کند و در حین انجام این کار اتفاقاتی برای آنها می‌افتد.

در قسمت آجیل فروشی مردمی که قصد خرید پسته برای آجیل شب عید داشتند بازیگر دوربین مخفی به جای کیلویی فروش پسته دانه‌ای به آنها پسته می‌فروشد و یا راهکارهای جالبی برای پذیرایی از مهمانان می‌دهد.

همچنین قسمت پرچم ایران نیز فردی که متصدی پرچم است از مردم درخواست میکند که به آن فرد کمک کنند. تا پرچم ایران را بالا بکشند که این چالشی است برای مردم که چقدر ارق ملی دارند.

فصل دوم برنامه نسیما به کارگردانی و تهیه‌کنندگی پرهام عمرانی هرشب در ایام نوروز از شبکه نسیم پخش می‌شود.

تسنیم/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید