ایستادن روی سکوی المپیک هدف اصلی ام است

  • ورزشی
  • یکشنبه ۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۰:۴۹
    کد خبر :249924

پدیده لیگ برتر تکواندو گفت: با تماشای مبارزات دیدنی هادی ساعی در المپیک انگیزه بیشتری برای فعالیت در تکواندو گرفتم و هدف اصلی من ایستادن روی سکوی قهرمانی المپیک است.

حمید رضا صدری تکواندوکار ۱۷ ساله تیم پاس قوامین در لیگ برتر مبارزات سطح بالایی را به نمایش گذاشت و از سوی سازمان لیگ به عنوان فنی ترین تکواندوکار لیگ برتر در سال ۱۳۹۶ انتخاب شد. تکواندوکار نوجوانی که فروردین ماه به نشان نقره قهرمانی آسیا دست پیدا کرده بود و سالهای قبل نیزطلای نونهالان ایران، نقره تورنمنت کراوسی، طلایتورنمنت بلغارستان و گرجستان و عنوان بهترین تکواندوکار لیگ نونهالان سال ۹۶ را کسب کرده بود.

تکواندوکاری که در این شرایط سنی از ۱۸ مبارزه خود در ترکیب تیم پاس قوامین، ۱۶ پیروزی برابر بهترین های ایران و حتی برخی ملی پوشان کسب کرد تا راه خود را برای روزهای بهتر در این رشته هموار کرده باشد.

حمید رضا صدری در گفتگو با مهر در مورد دلیل علاقه به این رشته رزمی گفت: در مدرسه برخی دوستانم به کلاس تکواندو می رفتند و من نیز علاقمند شدم تا در تکواندو فعالیت ورزشی خود را آغاز کنم. ابتدا به کلاش استاد یحیایی رفته، پس از آن زیر نظر استاد سلطانی زاده تمرین کرده و در نهایت به کلاس استاد حسینعلی نعیمی رفته و از تجربیات این مربی بهترین بهره را بردم.

وی ادامه داد: بازیهای المپیک ۲۰۰۸ پکن را تلوزیون تماشا کرده و با دیدن مبارزات هادی ساعی و کسب مدال طلای وی، بیشتر به تکواندو علاقمند شده و انگیزه زیادی پیدا کردم. همانجا تصمیم گرفتم روزی جای او بایستم.

پدیده لیگ برتر تکواندو گفت: هفت سال است که از رده نونهالان حضور در لیگ را تجربه کرده ام. اولین بار بود که به عنوان سهمیه در لیگ برتر بزرگسالان مبارزه می کردم و از مربیان و مسئولان پاس قوامین تشکر می کنم که به بنده اعتماد کردند و من نیز برای موفقیت این تیم هرچه در توان داشتم بکار گرفتم.

صدری افزود: ۱۹ بازی در ترکیب تیم پاس قوامین قرار گفتم که حاصل آن کسب ۱۸ پیروزی بود. در وزن ۵۴- کیلوگرم مبارزه کرده و بدون اینکه از کسی اسم ببرم، خیلی از چهره های سرشناس و ملی پوشان را شکست دادم.

وی در مورد خط نشان برای وزن اولی های تیم ملی گفت: بحث خط و نشان نیست، هدف بزرگی را در تکواندو دارم و با جدیت تمرین می کنم تا به این هدف برسم. هشتم فروردین ماه مسابقات انتخابی تیم ملی است و باید از این فرصت استفاده کنم تا خود را به اردوی تیم ملی برسانم. پس از آن به قهرمانی آسیا، گرندپری ها، بازیهای آسیایی و … فکر کنم.

دارنده مدال نقره آسیا در پایان گفت: از همه کسانی که برای پیشرفت من زحمت کشیدند بخصوص اعضای خانواده و پدرم که همیشه دنبال کار من است، تشکر می کنم. امیدوارم بتوانم با رسیدن به تیم ملی و کسب مدالهای خوشرنگ بخوبی جواب این زحمات را بدهم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید