اولین تصاویر گوشی سونی اکسپریا 10 مارک 4

    کد خبر :894152

در حال حاضر از زمان عرضه سری اکسپریا 10 شرکت سونی بیش از 3 سال گذشته است و بر اساس شنیده‌ها مدل جدیدی از این خانواده در اواخر امسال به بازار عرضه خواهد شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_یک خبرچین با شناسه OnLeaks@ رندرهایی از اسمارت‌فون آینده سونی اکسپریا 10 مارک 4 را منتشر کرده است. این تصاویر از به‌کارگیری الگوی طراحی نزدیک به مدل اکسپریا 10 مارک 3 حکایت دارند. بر این اساس هندست جدید از یک نمایشگر اولد تخت و کشیده 6 اینچی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه بهره خواهد برد.

بر اساس اطلاعات فهرست، این اسمارت‌فون مجهز به بدنه‌ای با ابعاد 153.3×67.3×8.4 میلی‌متر بوده و در مقایسه با مدل نسل قبلی خود از لبه‌های تخت‌تری برخوردار خواهد بود (بدنه اکسپریا 10 مارک 3 دارای لبه‌هایی با انحنای بیش‌تر است). همچنین حسگر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه گوشی به آسانی قابل تشخیص است.

بر اساس اطلاعات لو رفته، اسمارت‌فون اکسپریا 10 مارک 4 مجهز به اسپیکرهای استریو، تراشه اسنپ‌دراگون 6900 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بعلاوه این هندست کماکان از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون بهره‌مند خواهد شد. با این‌حال جزئیات مربوط به پیکره‌بندی دوربین هنوز اعلام نشده است. اکسپریا 10 مارک 4 احتمالا در مدل‌های رنگی مشکی، سفید، سبز (Mint Green) و آبی (Berry Blue) و با قیمت‌گذاری پایه 1100 درهم (تقریبا معادل با 300 دلار) روانه بازار خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید