اولین تبلت وان پلاس با نام وان پلاس پد معرفی شد

    کد خبر :973241
وان پلاس پد

شرکت وان پلاس یکی از برندهای نوظهور چینی بوده که در چند سال اخیر توانسته محصولات شگفت انگیزی را در بحث گوشی ارائه دهد و به تازگی اولین تبلت خود را با نام وان پلاس پد معرفی کرد.

بازتاب-این تبلت از نمایشگر 11.6 اینچی برخوردار بوده و بدنه‌ای CNC شده از جنس آلیاژ آلومینیوم برای آن در نظر گرفته شد. نکته جالب بخش دوربین بوده که به صورت یک ماژول دایره‌ای بزرگ در وسط بدنه عقب قرار گرفت و طراحی خاصی به این مدل بخشید.

گزینه رنگی آن هیلو گرین نام داشته که متفاوت از هر محصول دیگر است. در بخش سخت افزاری باید به پردازنده Dimensity 9000 مدیاتک اشاره کرد که 35 درصد عملکرد بیشتر و 37 درصد افزایش بهره‌وری را نسبت به آخرین نسل Dimensity 8100 ارائه می‌دهد.

وان پلاس پد

همچنین 12 گیگابایت رم دارد که برای عملیات مالتی تسکینگ و کاربری روان مناسب است. یک باتری فوق‌العاده 9510 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده که عمرباتری 14.5 ساعته ارائه می‌دهد. این باتری از طریق شارژ سریع 67 واتی SuperVOOC شارژ می‌شود.

نمایشگر تبلت نسبت 7:5 داشته و با پشتیبانی از Dolby Vision و نرخ نوسازی سریع 144 هرتز می‌تواند تجربه کاربری سریعی داشته و در سوی دیگر اولین تبلت با چنین نرخ نوسازی است. سیستم صوتی استریو با پشتیبانی از دالبی اتموس هم فراهم است.

اگرچه خبری از نسخه LTE نیست اما با گوشی یکپارچه می‌شود. جزئیات قیمت و تاریخ عرضه وان پلاس پد اعلام نشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید