انتشار تصاویر رندر شده نسل بعدی هوندا S2000

  • خودرو
  • یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۳:۱۲
    کد خبر :787084

شرکت هوندا آخرین بار در دهه 2009 بود که رودستر جذاب S2000 را در خط تولید داشت و دیگر خبری از آن نبود. این رودستر کوپه طرفداران بسیاری را در دهه پیشین داشت و محبوبیت آن فوق العاده بود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– S2000 رقیب مستقیمی برای MX-5 مزدا است و در سال گذشته شایعه شد که نسل جدید آن بزودی از راه خواهد رسید. در این بین به تازگی Somak Biswas یکی از هنرمندان شبکه اجتماعی Behance، تصویر رندر نسل بعدی S2000 هوندا را به تصویر کشیده که این مدل طراحی تهاجمی و جذابی پیدا کرده است.

طبق این رندر، S2000 نسل بعدی رقیبی برای Z4 بی ام و پورشه 718 باکستر شناخته می‌شود. احتمالا از پیشرانه 2.0 لیتری توربوشارژ در آن بهره گرفته خواهد شد و به نظر رسیده با Civic Type R مشترک است.

هوندا به دنبال طراحی تهاجمی برای S2000

از نظر رندر، این خودرو دارای قسمت جلو بلندی بوده و چراغ جلو باریک و نسبتا کوتاه LED هم برای آن در نظر گرفته شده است. گویی طراح این رندر از طراحی Civic Prototype 2022 هوندا الگوبرداری کرده و چهره جذابی به آن بخشیده است. در درجه نسخه شاهد برجستگی‌هایی روی سپر و بدنه هستیم که عمدتا برای آیرودینامیک بهتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در طرح او شاهد اسپویلر عقب با لنت‌های قرمز رنگ هستیم که در کنار رینگ مشکی چهره تهاجمی به نسل بعدی هوندا S2000 بخشید. مشخص نیست شرکت ژاپنی در چه زمانی قصد دارد نسل بعدی کوپه رودستر جذاب خود را معرفی کند، شاید در اوایل 2022 یا در اوایل 2023 چنین محصولی را از هوندا مشاهده کنیم.

همانطور که گفته شد این موارد در حد شایعه بوده و هیچ یک به تایید رسمی هوندا نرسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید