انتشار اولین تصاویر خودرو برقی شیائومی/ شبیه به مک لارن!

    کد خبر :971392
خودرو برقی شیائومی

شرکت شیائومی درصدد بوده بزودی از اولین خودرو برقی خود رونمایی کند. محصولی که تاکنون شایعات بسیاری درباره آن فاش شد و اکنون اولین تصاویر بدون استتار آن فاش شد.

بازتاب-رسانه چینی Car News China موفق شد به تصاویر خودرو آینده شیائومی دست پیدا کند. مدلی که به اسم رمز Modena شناخته شده اما نام بازاریابی آن MS11 خواهد بود. تصاویری که به تازگی منتشر شده با تصاویر خودرو استتار شده Modena مطابقت دارد.

شیائومی مودنا شباهت کمی با فراری 360 مودنا داشته و در مقابل بیشتر به تسلا مدل 3 یا هیوندای آیونیک 6 با صندوق عقب شبیه است. علاوه بر این، شیائومی مودنا دارای دستگیره‌های درب بازشو، سقف شیشه‌ای کامل و چیزی است که به نظر می‌رسد یک آرایه حسگر در بالای شیشه جلوی قرار گرفته و هنوز عکسی از فضای داخلی آن منتشر نشد.

خودرو برقی شیائومی

این محصول شیائومی سه صندلی عقب داشته و بعید است تا نیمه اول سال 2024 پدیدار شود. برند چینی سعی دارد فناوری‌های نوینی را روی اولین اتومبیل خود تعبیه کند. تاکنون اطلاعات خاصی فاش نشده و تصاویری هم که منتشر شد، بیشتر جاسوسی بود تا نمای دقیق و واقعی اتومبیل.

خودرو برقی شیائومی

انتظار داریم قیمت آن بیش از 30 هزار دلار باشد و با یک مدل خودروی الکتریکی که محدوده حرکتی بالایی خواهد داشت، رو به رو هستیم. به هر حال شیائومی می‌خواهد در آینده نزدیک از آن رونمایی کند، بنابراین بهتر است به انتظار ادامه داد تا حقایق بیشتری درباره این وسیله نقیله شیائومی منتشر شود.

خودرو برقی شیائومی

البته شیائومی تنها شرکتی نبوده روی اتومبیل مشغول کار است و اپل نیز گفته می‌شود پروژه اتومبیل الکتریکی خود را از سال‌ها قبل شروع کرد اما مشخص نیست چه آینده‌ای خواهد داشت. برندهای مطرح فناوری سعی دارند در عرصه‌های مرتبط به فعالیت خود حضوری داشته باشند و شیائومی نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. مودنا شیائومی یک سدان الکتریکی هم سایز تسلا مدل 3 است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید