افزایش ۳۲ درصدی بیماران بستری کرونا در هفته گذشته

    کد خبر :832644
افزایش ۳۲ درصدی بیماران بستری کرونا در هفته گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: درهفته گذشته شاهد افزایش ۳۲ درصدی در تعداد بیماران کرونا مثبت بستری و افزایش ۳۸ درصدی در تعداد بیماران فوت شده نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

سیما سادات لاری درباره وضعیت بیماری کرونا در هفته گذشته بیان کرد: در هفته ابتدایی مرداد ماه تعداد 180 هزار و 257 بیمار سرپایی کرونا مثبت در کشور شناسایی شدند که نسبت به هفته قبل‌تر از آن، افزایش حدود 27 درصدی را نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در هفته‌ای که گذشت، میانگین بروز موارد مثبت بستری در کشور حدود 27 نفر به ازای هر صد هزار نفر جمعیت و میانگین بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری حدود 24 نفر به ازای هر یک میلیون نفر جمعیت گزارش شده است.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این‌که در هفته گذشته شاهد افزایش 32 درصدی در تعداد بیماران کرونا مثبت بستری بوده‌ایم خاطرنشان کرد: همچنین در این بازه زمانی شاهد افزایش 38 درصدی در تعداد بیماران فوت شده نسبت به هفته قبل‌تر بودیم.

معاون وزیر بهداشت گفت: استان‌های مازندران، ایلام، گلستان و سمنان در هفته گذشته به ترتیب دارای بیشترین میزان بروز موارد مثبت بستری در کشور بوده‌اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: همچنین بیشترین میزان بروز موارد مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در کشور به ترتیب در استان‌های البرز، هرمزگان، یزد و بوشهر گزارش شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید