استارلینک از سرویس رومینگ بین‌الملل خود رونمایی کرد

    کد خبر :976564

اسپیس ایکس به تازگی سرویس رومینگ بین‌الملل استارلینک را معرفی کرد. سرویسی که به افراد اجازه می‌دهد تا حتی در مکانی که این اینترنت ماهواره‌ای پوشش داده نمی‌شود، بتوان از آن استفاده کرد.

بازتاب-این سرویس جدید ماهانه 200 دلار هزینه داشته و جدای از هزینه اولیه خرید تجهیزات 600 دلاری است. این سرویس با کمک اتصال بین ماهواره‌ای موجب خواهد شد تا پوشش کاملی در کل زمین داشته باشد.

بنابراین افراد در هر نقطه‌ای قرار گیرند می‌توانند شاهد دریافت اینترنت از این سرویس باشند. به گفته اسپیس ایکس این سرویس در بیشتر مواقع سرعت بالا و تاخیر کمی دارد اما ممکن است کمی تاخیر هم به وجود بیاید. البته اسپیس ایکس وعده داده این مسئله را بزودی برطرف خواهد کرد.

استارلینک

مشخص نیست برنامه اسپیس ایکس برای دریافت تاییدیه رگولاتوری کشورها چیست. ناگفته نماند استارلینک برای فعالیت رسمی نیاز است تاییدیه‌ای از سوی کشورها دریافت کند. به هر حال چنین سرویسی کارآمد بوده بخصوص در مواقعی که اینترنت به سادگی دردسترس نیست و نیاز مبرمی هم به آن وجود دارد.

ناگفته نماند کسانی که خارج از امریکا این سرویس را تهیه می‌کنند باید شاهد هزینه عوارض و گمرک هم باشند که موجب افزایش هزینه خواهد شد. در هر صورت ایده اینترنت ماهواره‌ای استارلینک به کشورهای بسیاری رسیده و باید دید چنین سرویس جدیدی می‌تواند موردتوجه قرار گیرد یا خیر.

در اخباری مرتبط گفته شده استارلینک بزودی سرویس اینترنت موبایل هم ارائه خواهد داد، هرچند که تنها شایعه بوده و باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه اسپیس ایکس چیست.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید