ارتقای خدمات الکترونیکی بانک رفاه با رونمایی از نسخه جدید همراه بانک مبتنی بر وب

  • آرشیو
  • یکشنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۵۵
    کد خبر :857435

بانک رفاه کارگران از جمله بانک هایی است که در سال های گذشته و به صورت پیوسته نسبت به ارتقای خدمات الکترونیکی اهتمام ویژه ای داشته است و توانسته رضایت نسبی مشتریان را در این حوزه به دست آورد.

در راستای همین رسالت مهم و به تازگی از نسخه جدید موبایل بانک رفاه کارگران رو نمایی شد تا به واسطه این اتفاق، ارائه خدمات بانکی الکترونیکی به مشتریان آن هم در شرایط کرونایی فعلی تسهیل شود.

از این پس و با راه اندازی نسخه جدید موبایل بانک رفاه، مشتریان این بانک قادر خواهند بود خدمت چك هاي صيادي همچون ثبت، انتقال و تأیید چك صیادی، استعلام چك توسط دارنده و استعلام چك توسط صادر كننده را به راحتی انجام دهند.

همچنین امکان انتقال چك به غير، از طريق منوي “چك صيادي ← انتقال چك” و با ورود شناسه صيادي چك و انتخاب نام ذي نفع آن فراهم شده است و كاربران این سامانه مي توانند از طريق منوي “چك صيادي ← تاييد چك ” و با ورود شناسه صيادي چك مورد نظر، نسبت به تاييد آن اقدام نمایند.

علاوه براین كاربران اين سامانه همچنین مي توانند از طريق منوي “چك صيادي ← استعلام چك صيادي توسط دارنده” و با ورود شناسه صيادي چك، نسبت به استعلام چك ثبت شده به نام خود اقدام كنند و نیز از طريق منوي “چك صيادي ←استعلام چك صيادي توسط صادر كننده” و با ورود شناسه صيادي چك نسبت به استعلام چك اقدام نمایند.

همچنین درنسخه جدید موبایل بانک رفاه، امکان ثبت نام و بازنشاني رمز همراه بانك يا PWA نیز برای مشترکان فراهم شده است و كاربران اين سامانه مي توانند با استفاده از منوي “ثبت نام آنلاين/ فراموشي رمز” در صفحه ورود به سامانه موبايل بانك و با ورود اطلاعات كارت و شماره موبايل خود نسبت به فعال سازي سامانه موبايل بانك و يا تغيير نام كاربري، رمز عبور اول و دوم خود بدون نياز به مراجعه حضوري به شعب، اقدام نمایند.

از دیگر خدمات اضافه شده به نسخه جدید موبایل بانک رفاه، می توان به امکان تغيير تصوير پس زمينه كارت اشاره کرد و در اين نسخه، تصوير پس زمينه كارت هاي مشتري، مطابق با ِشماي فيزيكي رفاه كارت تغيير كرده است.

گفتنی است، آيكون برنامه و لوگوی بانك در سامانه مذكور بر اساس طرح آرم جديد اصلاح شده است كه براي مشاهده آيكون جديد، كاربران بايد مجدداً نسبت به اضافه كردن سامانه همراه بانك مبتني بر وب PWAبه صفحه اصلي تلفن همراه خود اقدام نمایند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید