احمدی: ترکیب تیم اعزامی به کره جوان است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۳
    کد خبر :626285

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان از اعزام تیمی جوان به رقابت های قهرمانی آسیای پیست و شانس کسب موفقیت برای رکابزنان جوان خبر داد.

 

تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان یکشنبه شب با ترکیب ۱۰ ورزشکار جوان و بزرگسال راهی رقابت های قهرمانی آسیای پیست کره جنوبی شد. این رقابت ها از ۲۵ الی ۲۹ مهرماه برگزار می شود.

 

علیرضا احمدی مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در رابطه با این رقابت ها در گفتگو با مهر، گفت: تیم ما شب گذشته و با سختی فراوان از لحاظ مشکلات مالی راهی کره جنوبی شد. خوشبختانه تیم خوبی را جمع کردیم که ۸۰ درصد ترکیب آن را جوانان تشکیل می دهند.

 

وی افزود: تلاش شده تا تیم ملی دوچرخه سواری جوان شود و تقریبا بیشتر نفرات زیر ۲۳ سال هستند. در ترکیب تیم تنها چهار بزرگسال داریم اما درمجموع ترکیب تیم جوان است.

 

مدیرتیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان پیرامون وضعیت برگزاری این رویداد هم توضیح داد: کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با هدف افزایش شانس رکابزنان قاره برای کسب سهمیه المپیک توکیو تصمیم به این گرفت تا مسابقه تقویم سال ۲۰۲۰ را در سال ۲۰۱۹ برگزار کند و به همین دلیل در این سال شاهد این بودیم که دو بار مسابقات قهرمانی آسیای پیست برگزار شود.

 

وی در مورد اینکه آیا تیم ایران شانس کسب نتیجه دارد یا خیر؟ ، نیز گفت: ما امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم به هر حال ما تیم را جوان کرده ایم و امیدواریم در بخش جوانان نتیجه بگیریم. رکابزنان بزرگسال شانس مدال دارند اما نمی توان قول داد، چرا که سال قبلِ المپیک هست و کار برای همه تیم ها سخت است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید