احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی کشوری سه‌گانه از مردادماه

  • ورزشی
  • جمعه ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳
    کد خبر :722089

مهدی گودرزی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در جلسه آنلاینی که با اتحادیه جهانی سه‌گانه داشتیم احتمال برگزاری مسابقات بین‌المللی از شهریور ماه وجود دارد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا مسابقات قهرمانی کشوری رشته‌ها را به صورت جشنواره به مدت هشت روز در تهران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: گرچه در این ۲ هفته بخاطر تشدید وضعیت کرونا باید بازنگری در برنامه‌ها صورت پذیرد و معلوم نیست که این مسابقات در مرداد ماه برگزار شود. در واقع چهار مسابقات قهرمانی کشور در یک بازه زمانی منوط به مجوز ستاد مبارزه با کرونا و وزارت ورزش برپا خواهد شد. علاوه بر آن حضور ورزشکاران در مسابقات بین‌المللی با این شرایط دشوار است زیرا باید ۲ هفته در آن کشور در قرنطینه باشند و مبلغی برای اقامت آنان به مدت ۲ هفته در قرنطینه در نظر گرفته نشده است و تمرینی هم نخواهند داشت.

وی افزود: در این مدت آیین‌نامه‌ای را تدوین کردیم و رشته‌هایی چون پاراسه گانه راه اندازی شد که در این زمینه با کمیته ملی پارالمپیک رایزنی‌هایی انجام دادیم. علاوه بر آن در حال فعال کردن مسابقات وینتر تری اتلون، یکی از شاخه‌های اتحادیه جهانی سه گانه هستیم. همچنین باید مجمع سالیانه را در تیر ماه برگزار کنیم.

رییس فدراسیون سه‌گانه عنوان کرد: با شروع سال میلادی تقویم کامل را تا پایان ۲۰۲۰ بستیم و برای رسمیت بخشیدن به این برنامه ها از طریق هیات رییسه فراخوانی را به هیات های استانی دادیم. تاریخ برگزاری مسابقات را به اشتراک گذاشتیم و تصویب شد. بتریتب از بهمن مسابقات قهرمانی کشور دوگانه در بخش زنان و مردان و رقابت‌های قهرمانی کشور داخل سالن و در اسفندماه مسابقات کاپ آسیایی را در کرج برگزار کردیم.

وی ادامه داد: ورزشکاران همچنین توانستند رنکینگ خود را به زیر ۱۰۰ برسانند. قرار بود انتخابی تیم ملی در حزیره هرمز برگزار شود که بدلیل کرونا لغو شد. متاسفانه بدلیل شیوع این ویروس پایبندی به تقویم ۲۰۲۰ امکان پذیر نیست و باید به سلامت و بقای بازیکنان فکر کرد. در این مدت مقداری از مطالبات «سرجیو سانتوز» مربی پرتغالی ورزش سه‌گانه را پرداخت کردیم. همچنین برنامه‌هایی را به صورت آنلاین برای ورزشکاران و سانتوز گذاشتیم و ورزشکاران در این مدت هیچ‌گاه از این برنامه‌ها جا نمانده‌اند. حتی شنا را شبیه سازی کردند و با دوچرخه در منزل تمرین می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید