اجرای طرح تحول موجب تحول در خدمات حوزه سلامت شد

    کد خبر :184753

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با اشاره به تاثیرات مثبت طرح تحول سلامت و کاهش مراجعات مردم به نمایندگان به دلیل مشکلات در این حوزه گفت: بودجه طرح تحول باید بر اساس نیازهای بهداشتی و درمانی مردم اختصاص یابد .

الهیار ملکشاهی با تاکید بر ضرورت ادامه طرح تحول سلامت افزود: اجرای طرح تحول سلامت به معنای واقعی موجب تحول در خدمات حوزه سلامت شد و ما به چشم خود ثمرات مثبت اجرای آن را در استان لرستان دیدیم و اکنون کمترین مراجعات مردم به مسئولان در حوزه سلامت است و به همین دلیل نمایندگان خانه ملت با حمایت های خود باید کمک کنند تا طرح تحول سلامت با قوت ادامه پیدا کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان با تاکید برتصویب بودجه طرح تحول سلامت متناسب با نیازهای وزارت بهداشت و درمان یادآور شد: در کمیسیون تلفیق تلاش می کنیم پیشنهاداتی که وزارت بهداشت و درمان در زمینه بودجه به مجلس داده است، به تصویب برسد، چون مشکلات درمانی مردم با اختصاص بودجه ثابت حل می شود.

وی گفت: من چندین دوره نماینده مجلس بوده ام و دیده ام که همیشه یکی از بیشترین علت مراجعات مردم به نمایندگان خانه ملت موضوع سلامت بود و پیش از اجرای طرح تحول سلامت مردم مشکلات زیادی با بیمارستان ها و هزینه های درمانی داشتند.

ملکشاهی با اشاره به جلسه ای که نمایندگان استان لرستان با وزیر بهداشت داشتند، گفت: هاشمی اشراف خوبی نسبت به مشکلات استان ها و شهرستان های مختلف کشور دارد و در چهارسال گذشته در دولت یازدهم کارهای بزرگی در حوزه سلامت در استان لرستان انجام شده است که از جمله این اقدامات می توان به بهسازی بیمارستان ها، افزایش تخت های بیمارستانی، راه اندازی بخش هایی مانند شیمی درمانی و پرتودرمانی در مراکز درمانی و بیمارستان ها اشاره کرد و امیدورام با اختصاص بودجه کافی و پایدار این طرح با قوت ادامه یابد.

منبع: فارس

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید