لزوم اجرای طرح‌های محله‌محور برای مبارزه با مواد مخدر

    کد خبر :54351

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر به اجرای طرح‌های محله محور برای مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سردار علی مؤیدی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مواد مخدر، اظهار کرد: وقتی طرحی اجرا می‌شود اگر در ابعاد مختلف نقش همه دستگاه‌ها در آن دیده شود قطعاً اثر ماندگاری دارد و رضایتمندی مردم را به دنبال دارد.

وی افزود: در لرستان بیشترین پاک‌سازی محلات آلوده به مواد مخدر صورت گرفته اما به دلیل اینکه دستگاه‌هایی که در این فرآیند هریک سهمی دارند ورود پیدا نمی‌کنند ماندگاری کمتر دارد بر این اساس نقش شهرداری، آموزش‌وپرورش، بهزیستی و کمیته امداد در این زمینه محسوس است.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: طرح ‎ های محله محور برای مبارزه با مواد مخدر در لرستان باید اجرا شود تا مردم آثار برخورد با توزیع و مصرف کنندگان مواد مخدر را ببینند.

مویدی اضافه کرد: در شورای اجتماعی کشور به‌صورت محله محور جلو می‌روند چراکه به‌صورت عمومی نمی‌توان همه محلات را پاک‌سازی کرد بنابراین باید در طول سال 4 نقطه پاک‌سازی شود و سهم سمن‌ها و خیرین نیز در اجرای این طرح‌ها دیده شود.

وی بیان کرد: در لرستان شبکه‌های پیچیده و گسترده مواد مخدر متلاشی شده به طوری‌که اثرات آن در استان‌های همجوار و کشور دیده شده است.

قائم‌مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: علاوه بر اینکه اعتبارات برنامه‌های مبارزه با مواد مخدر استان به صورت ناعادلانه در سطح استان‌ها پخش می‌شود این برنامه‌ها نیز به صورت مقطعی تهیه می‌شود.

مویدی گفت: در جرائم سازمان‌یافته باید ضربه به اموال مجرمان زده شود که قدرت تحرک جدیدی نداشته باشد که در این زمینه مشکلاتی وجود دارد و باید رفع شود تا این اقدامات اثربخش باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید