مینی ون الکتریکی فورد E-Tourneo Courier معرفی شد

    کد خبر :994401
فورد E-Tourneo Courier

شرکت فورد به تازگی از مینی ون تجاری فورد E-Tourneo Courier خود رونمایی کرده که برد حرکتی بالایی داشته و دو چرخ جلو محرک است.

بازتاب-فورد E-Tourneo Courier به کمک یک باتری 100 کیلووات ساعتی چرخ‌های جلو آن به حرکت درمی‌آید. البته احتمال وجود یک باتری 62 کیلووات ساعتی هم برای نسخه پایه وجود دارد. این مینی ون از شارژ حداکثر 100 کیلو وات پشتیبانی می‌کند. با این شارژر، خودرو می‌تواند مسافت 87 کیلومتری را تنها در 10 دقیقه بدست آورد.  اگر خودرو را در خانه با حداقل 11 کیلو وات شارژ کنید، زمان شارژ از 10درصد تا 100درصد بیش از 5.7 ساعت زمان خواهد برد.

فورد E-Tourneo Courier دارای پنج صندلی و یک صندوق بار با ظرفیت 568 لیتر است. همچنین دارای داشبورد DigiBoard با سیستم اطلاعات سرگرمی SYNC 4 فورد بوده که نمایشگری با اطلاعات جامع خودرو است. از طریق یک صفحه نمایش لمسی 12 اینچی افراد می‌توانند به صورت لمسی تنظیماتی اعمال کنند. این خودرو از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی دارد.

نکته جالب توجه محصول جدید فورد، کنسول مرکزی دارای جایی برای پد شارژ بی سیم است. فورد در زمینه مینی ون‌های تجاری برندی شناخته شده محسوب می‌شود. فورد قصد دارد تولید E-Tourneo Courier را در نیمه دوم سال 2024 آغاز کند. تحویل این خودرو از اواخر سال 2024 آغاز خواهد شد.

فورد موتور یک شرکت خودروسازی آمریکایی است که در شهر دیترویت میشیگان واقع شده و در سال 1903 توسط هنری فورد تاسیس شد. اولین خودرو تولید شده این کمپانی مدل T بود که در سال 1908 معرفی شد. مدل T موجب شد تا خودرو به یک محصول مصرفی تبدیل شود نه لوکس. گذشته از آن اولین خودروی فورد که طراحی و ساخته شد تحت نظارت هنری فورد، مدل A بود.

فورد مدل خودروهایی مثل اسپرت، اکسپدیشن و اسکیپ و همچنین پیکاپ‌های فورد F را تولید می‌کند. این کمپانی در حال حاضر یکی از برندهای بزرگ خودروساز بوده که مدتی است به عرصه مدل‌های الکتریکی ورود پیدا کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید