سوپراسپرت U9 بی وای دی در راه است

    کد خبر :976880

بازار وسایل نقلیه الکتریکی در حال رشد است و منجر به ظهور مدل‎‌های جدید در بخش‌های مختلف می‌شود. به تازگی ، بزرگ‌ترین تولید کننده EV در جهان یعنی شرکت بی وای دی در حال توسعه سوپراسپرت U9 است.

بازتاب-این مدل جدیدترین محصول بی وای دی بوده که به سبد تولید مدل‌های سطح بالای آن افزوده می‌شود.  از نظر عملکرد ، U9 مجهز به فناوری Yisifang است که مبتنی بر چهار درایو موتور مستقل بوده و ساختار قدرت خودرو را نوآورانه کرده است. طبق گفته BYD ، این فناوری 100 درصد به طور مستقل توسعه یافته و برای سیستم‌های برقی و ترکیبی خالص مناسب است و بیشتر مدل‌ها را پوشش می‌دهد.

سوپراسپرت U9

U9 دارای پیکربندی چهار چرخ محرک و چهار موتور بوده و می‌تواند به مدت زمان شتاب 0-100 کیلومتر در ساعت تنها 2 ثانیه برسد. همچنین مجهز به باتری تیغه‌ای است که تعادل عالی از قدرت و برد حرکتی را فراهم می‌کند. علی‌رغم اطلاعات محدود موجود، U9 یک سوپراسپرت کلکسیونی خواهد بود که توانایی حرکتی بالایی دارد و از طراحی چشمگیر هم بهره خواهد برد.

پیشتر تصاویر جاسوسی آن منتشر شد و اکنون نوبت به طرح رندر این مدل الکتریکی رسید که ظاهر چشم نواز و هیجان انگیزی دارد. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر معرفی آن از سوی بی وای دی بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید