توییتر سیستم تایید هویت خود را پولی می کند

    کد خبر :976043

از زمانی که ایلان ماسک خرید توییتر را نهایی کرد و سکان مدیریت آن را برعهده گرفت، برای کسب سود بیشتر همه چیز را پولی کرد و حال نوبت به سیستم تایید هویت این شبکه اجتماعی رسیده است.

بازتاب- براساس گزارش‌ها از 20 مارس یا همان 29 اسفند قرار است سیستم پیامی تایید هویت دو مرحله‌ای قبل از کار بیافتید. از این رو اگر جز کاربران توییتر بلو نباشید که ماهانه 8 دلار پرداخت می‌کنند، اگر از روش دو مرحله‌ای برای تایید هویت و ورود استفاده کنید، قطعا حساب خود را از دست می‌دهید.

متاسفانه با گسترش روزافزون حملات هکری، شرکت‌های ارائه دهنده سرویس تحت شبکه، مانند توییتر و برخی دیگر، به دنبال سیستم تایید هویت دو مرحله‌ای هستند تا امنیت کاربر را افزایش دهند.

توییتر

بنابراین عجیب نیست که توییتر نیز چنین برنامه‌ای را دنبال کند. به تازگی مشخص شد توییتر قصد دارد این سیستم را پولی کند و شما برای استفاده از آن باید پرداختی داشته باشید. همانطور که گفته شد از زمان خریداری کامل توییتر توسط ماسک، بیشتر خدمات این شبکه اجتماعی در حال پولی شدن است و انتظار داریم در آینده عمده خدمات توییتر پولی باشد.

از این رو جای تعجبی باقی نخواهد ماند که سیستم تایید هویت دو مرحله‌ای پولی هم به توییتر برسد. ماسک درصدد است با افزایش کسب درآمد توییتر به سوددهی کافی دست پیدا کند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید