حمله تند حامد بهداد به داریوش ارجمند

  • کامنت
  • دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ۱۵:۵۸
    کد خبر :947223
حمله تند حامد بهداد به داریوش ارجمند

حامد بهداد با اشاره و کنایه به سخنان قبلی داریوش ارجمند در خصوص ورزش زنان مطلبی را در فضای مجازی خود منتشر کرد و قهرمانی الهام حسینی، دختر وزنه‌بردار ایرانی را تبریک گفت.

بعد از کسب 3 مدال طلا الهام حسینی در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا حامد بهداد در استوری صفحه اینستاگرامش به داریوش ارجمند کنایه زد.

این زنان همان بودند که آقای داریوش ارجمند در مصاحبه اش نگران تخمدانشان بود. آنهم با خود شیرینی و استدلالی دون شان هنرمند. بازیگری بدون کلاس کاری که با گنده گویی و خود نمایی درباره ی همه چیز نظر میدهد و هر حرف نا مربوطی را به دهان میراند.

از چنین پیش کسوتی شرمم می آید.

داریوش ارجمند قبلا در مصاحبه‌ای گفته بود: «خدا زن را برای وزنه‌برداری نیافریده و زنی که وزنه می‌زند دیگر زن نیست. وزنه‌زدن زنان باعث افتادگی رحم و ازدست‌دادن قدرت باروری آن‌ها می‌شود. زن باید مادر شود».

حمله تند حامد بهداد به داریوش ارجمند

عصر ایران

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. فرزاد گفت:
    موافقم ۱
    مخالفم ۵

    اظهار نظر آقای داریوش ارجمند کاملا”درست و منطقی می باشد. آقای حامد خان در پیت ،حالا چون یک نفر در وزنه زدن طلا گرفته،باید عناوین اصولی و هنجارهای اجتماعی زیر سوال بره. زن در جامعه آنقدر وظایف اصلی و ارزشمند دارد که وزنه سنگین بلند کردنش کاملا” مضحک و بی حاصل خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید