اینستاگرام به دنبال استفاده از قابلیت جدید VR / کنترل بیشتر والدین

    کد خبر :918038

ابزارهای جدید به والدین اجازه می‌دهد محدودیت‌های استفاده را تعیین کنند و همچنین ابزارهای جدیدی را اضافه می‌کنند تا به نوجوانان کمک کند با ویژگی Take a Break زمان خود را در پلتفرم مدیریت کنند.

بازتاب- این شرکت پیرامون ویژگی جدید در بیانیه‌ای اعلام کرد:

“ابزارها و منابع جدیدی را اعلام می‌کنیم که برای حمایت از والدین، سرپرستان و نوجوانان در سراسر فناوری‌هایمان طراحی شده‌اند. والدین به زودی می‌توانند ابزارهای نظارتی را در VR برای همه هدست‌های Quest به کار گرفته و از ویژگی‌های نظارتی جدید موجود در اینستاگرام بهره گیرند، مانند ارسال دعوت‌نامه برای نوجوانانشان برای شروع ابزارها و تنظیم زمان‌های خاص برای محدود کردن استفاده نوجوانشان. ابزارهای نظارت اینستاگرام در حال گسترش برای سطح جهانی هستند.”

این شرکت افزود:

“ما همچنین به افزودن ویژگی‌هایی برای کمک به نوجوانان برای مدیریت بهتر زمانی که در اینستاگرام صرف می‌کنند، با اشاره‌ها و یادآوری‌های جدید برای استفاده از ویژگی Take a Break ادامه می‌دهیم. ما همچنین مرکز آموزشی والدین جدید خود را راه‌اندازی می‌کنیم، از جمله راهنمای ابزارهای نظارت والدین واقعیت مجازی از ConnectSafely برای کمک به والدین در بحث واقعیت مجازی با نوجوانان خود.”

برای کسب جزئیات بیشتر به صفحه اطلاع رسانی اینستاگرام مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید