عصبانیت مدافع تیم ملی از دروغ بزرگ رادو

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۸:۱۷
    کد خبر :903075
رادو

 بوژیدار رادوشویچ، دروازه بان سابق پرسپولیس از باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرد که این موضوع موجب صدور حکم ۸۶۶ هزار یورو (معادل ۹۵۰ هزار دلار) توسط فیفا شد تا باشگاه پرسپولیس چاره‌ای غیر از پرداخت این پول یا ارجاع آن به دادگاه عالی ورزش (CAS) نداشته باشد.

فیفا در شرایطی باشگاه پرسپولیس را محکوم کرده است که دروازه‌بان کروات سابق پرسپولیس سند دریافت ۴۶ هزار یورو از مطالباتش که از طریق صادق محرمی دریافت کرده بود را پنهان کرد تا موجب عصبانیت مدافع تیم ملی ایران شود.

محرمی که در دیناموزاگرب کرواسی توپ می زند پولی را ازباشگاه پرسپولیس دریافت می کند تا بخشی از مطالبات رادوشویچ را به وی انتقال دهد. رادو نیز برگه‌ای را برای دریافت این پول امضا کرده و به صادق محرمی می‌دهد اما در ادعاهای جدید خود بار دیگر درخواست دریافت همین پول از حساب باشگاه را کرده است.

صادق محرمی، مدافع سابق پرسپولیس نیز با ناراحتی برای رفتار عجیب رادوشویچ سند مربوط به پرداخت ۴۶ هزار یورو به این بازیکن را در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار داده است تا مسئولان پرسپولیس از این سند در دفاعیه خود برای ارسال به دادگاه عالی ورزش از آن استفاده کنند.

مهر/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید