سامسونگ مرگ سری گلکسی نوت را اعلام کرد

    کد خبر :891957

سرانجام سامسونگ به طور رسمی اعلام کرد برند Galaxy Note را کنار می‌گذارد و علاقه‌مندان به گوشی‌های گلکسی نوت می‌توانند سراغ مدل الترا گلکسی S بروند. این اولین بار است که سامسونگ بازنشسته شدن گوشی‌های نوت را تأیید می‌کند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_ در جریان نمایشگاه MWC 2022 رئیس بخش موبایل سامسونگ به طور رسمی تأیید کرد سری Galaxy Note بازنشسته شده است. به گفته Roh Tae-moon، از این پس مدل الترا همان کارکرد گلکسی نوت را خواهد داشت که اشاره وی به Galaxy S22 Ultra است. کنار گذاشتن برند Galaxy Note پس از سال‌ها یک اتفاق چندان عجیب هم نیست، چراکه صنعت گوشی‌های هوشمند به سرعت در حال تغییر است و اتفاق‌هایی از این دست اجتناب ناپذیر خواهد بود.

اولین گوشی گلکسی نوت سامسونگ در نمایشگاه IFA برلین سال 2011 معرفی شد. این گوشی در آن زمان دارای صفحه نمایش بزرگ 5.3 اینچی و قلم موسوم به S Pen بود. جالب اینکه در آن زمان برخی می‌گفتند صفحه نمایش گلکسی نوت بیش از حد بزرگ است اما خیلی زود مشخص شد خریداران از صفحه نمایش بزرگ استقبال می‌کنند. طی تنها دو ماه سامسونگ خبر از فروش یک میلیون دستگاه گوشی گلکسی نوت داد که موفقیت آن را نشان می‌داد.

در حالی که گلکسی نوت در زمان خود یک گوشی بزرگ محسوب می‌شد و پایه گذار گوشی‌های امروزی بود، حالا صفحه نمایش 5.3 اینچی براساس استانداردهای امروزی کوچک است. شایعات درباره بازنشسته شدن گوشی‌های گلسی نوت سامسونگ از اواسط 2020 به گوش رسید. البته در آن زمان گفته می‌شد سامسونگ می‌خواهد بر روی گوشی‌های تاشو تمرکز کند اما می دانیم این گوشی‌ها چندان پرطرفدار نیستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید