تویوتا سوپرا با کیت بدنه جدید رونمایی شد

  • اقتصادی
  • چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۳:۴۹
    کد خبر :803844

تویوتا سوپرا اکنون با ظاهری به روز و کیت بدنه جدید به بازار عرضه شد.

تویوتا سوپرا یک ماشین بسیار محبوب در بین علاقه‌مندان است. جدا از ستاره سینمایی اش در فیلم‌های سریع و خشن، این ماشین اسپرت ژاپنی برای بسیاری در صنعت JDM (بازار داخلی ژاپن) یک سکوی پرشی خارق العاده بوده است.

کیت بدنه این خودرو که توسط Avante Design طراحی شده است، زیبایی منحصر به فردی را در این خودرو ایجاد کرده است. قبل از اینکه آوانته این خودرو تویوتا را به دست بگیرد، کیت بدنه را از JDM الهام گرفته بود. از آنجایی که سوپرا وسیله نقلیه محبوبی است، تیم طراحی قصد داشتند از محبوبیت بیشتر این کیت بین علاقمندان اطمینان حاصل کنند.

پیشرفت فناوری‌های مرتبط با پیشرانه‌های توربوشارژ قدرت درخور توجه و مصرف بهینه‌ سوخت را هم‌زمان فراهم می‌کند. حالا برای سوپرا ۲.۰ نیز پیشرانه‌ چهارسیلندر دولیتری تویین توربوشارژ ارائه می‌شود که ساخت آلمان و کاملا مشابه نمونه‌ استفاده ‌شده در بی‌ام‌و Z۴ است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در نمای جلویی، این خودرو تازه به روز شده دارای یک سپر جلو با سه دریچه هوا است. همچنین یک شکاف بزرگ جدیدتر در جلو خودنمایی می کند که با مجموعه‌ای از دریچه های هوا در لبه‌های سپر جلو در کنار هم قرار دارد.

در حالی که به نظر می‌رسد قسمت عقب خودرو تا حد زیادی تغییری نکرده است، لوور‌هایی که شیشه عقب یا بال عظیم عقب را پوشانده اند به چشم می خورد. Avante Design که به Supra’s قدیمی اشاره می‌کند، عنصر طراحی کلاسیک را با افزودن اکریلیک شفاف برای بهبود دید مدرن کرد.

طراحی مجدد هنوز فقط یک مفهوم است، اما این رندر‌ها کیت مرحله دو را با رنگ زرد و کیت مرحله سه را با رنگ قرمز به نمایش می‌گذارند. Avante Design می‌گوید که آن‌ها علاقه زیادی به تولید اینگونه خودروها دارند، بنابراین احتمال اینکه این خودرو به تولید برسد وجود دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید