بانک رفاه کارگران یا بانک رفاه کارمندان بانک؟

    کد خبر :644071

بررسی اسناد نشان می دهد در برخی از شرکتها و سازمانهای زیر مجموعه برخی وزارتخانه ها اتفاقاتی در جریان است که نیازمند شفاف سازی است.

 

موضوع پرداختهای کلان که شروع شد عده ی زیادی به بهانه ی دفاع از مظلوم فریادهای دفاع از حقانیت سر دادند و خواستار شفافیت شدند. هرچند که با عده ای در این ماجرا برخورد شد اما شاید لازم باشد با واکاوی بیشتر نتایج دیگری را به دست آورد. نتایج بررسی اسناد نشان می دهد در برخی از شرکتها و سازمانهای زیر مجموعه برخی وزارتخانه ها اتفاقاتی در جریان است که نیازمند شفاف سازی است

 

به نوشته خط بازار ،هزینه کارکنان “بانک رفاه کارگران” که از زیرمجموعه های وزرات کار است در پایان سال 1397 به بیش از 2600 میلیارد تومان می رسد که با توجه به تعداد پرسنل این بانک در پایان همین سال مالی که 9.794 نفر بوده، می توان به راحتی برآورد ولی به سختی باور کرد که هزینه هریک از پرسنل در هرماه از سال گذشته به بیش از 220 میلیون ریال می رسد.

قطعا میزان پرداختی به تعداد قابل توجهی از کارمندان این بانک بسیار کمتر از این ارقام است. حتی اگر هزینه کارکنان را معادل حقوق پرداخت ندانیم صرف چنین هزینه ای در بانکی مدیران آن خود را حامی قشر کارگر می دانند چه توجیهی دارد؟

 

همچنین تعداد کارکنان”گروه بانک رفاه کارگران” نیز در پایان سال همین سال مالی 15.545 نفر بوده که با در نظر گرفتن چنین هزینه ای باز هم به رقم بالای 140 میلیون ریال می رسیم که در نتیجه می توان گفت بانک رفاه در بخش هزینه ها و یا پرداخت حقوق و دستمزد خیلی دست بالا را گرفته است. بدون شک با در نظر گرفتن این موضوع که بانک رفاه از شرکتهای زیر مجموعه وزارت کار است، توضیح شفاف مدیران آن احتیاج است و یا شاید بهتر باشد از جناب شریعتمداری بپرسیم که در بانک زیرمجموعه وزارت کار چه اتفاقی در حال افتادن است؟

 

بانک رفاه طیق اسناد صورتهای مالی سال 1397، بیش از 600 میلیارد تومان زیان انباشته و معادل 96 درصد از دارائیهای خود بدهی دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید