با همکاری موسسان توئیتر؛

هوش مصنوعی نسل جدید رسانه ارتباطی می سازد

    کد خبر :632993

استارت آپی با ۱۰ میلیارد دلار سرمایه قصد دارد یک رسانه مبتنی بر هوش مصنوعی ایجاد کند. در این رسانه یک سیستم هوش مصنوعی نسخه مجازی فرد را ایجاد می کند.

 

«بیز استون» یکی از موسسان شبکه اجتماعی توئیتر از تصمیم خود برای سرمایه گذاری در یک پروژه هوش مصنوعی برای ابداع نوع جدیدی از رسانه را اعلام کرد.

 

استون همراه موسسان استارت آپ AI Foundation در کنفرانس One Young World در لندن شرکت کرده بود تا کانسپت «رسانه شخصی» را معرفی کند.

 

این رسانه در حقیقت برقراری ارتباط از طریق نسخه مجازی فرد است که پس از رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی، نوع جدید رسانه است.

 

استارت آپ AI Foundation در سانفرانسیسکو ایجاد شده و تصمیم دارد با سرمایه ۱۰ میلیارد دلاری سیستم هوش مصنوعی بسازد که مانند کاربر فکر و رفتار می کند.

 

کاربران این فناوری یک نسخه هوش مصنوعی از خود را در اختیار خواهند داشت که قادر به کنترل آن خواهند بود.

 

آنها در این کنفرانس نسخه هوش مصنوعی لورا یولا یک زن ۲۸ ساله کامبوجی که از دست آدم ربایان فرار کرده، گیوم هیوک کیم، یک پناهجوی ۲۷ ساله کره شمالی و سر ریچارد برانسون (میلیاردر انگلیسی) را نمایش دادند که روی آیپد با یکدیگر ارتباط برقرار کردند.

 

استون در این باره گفت: من در AI Foundation سرمایه گذاری کردم زیرا چشم اندازی از آینده را به من نشان می دهد. این نسل بعدی رسانه و البته واقعی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید