۶۰ درصد مردم با خانواده به سینما رفته‌اند

    کد خبر :463665

بر اساس مرکز آمار ایران، طی سال گذشته حدود ۱۹ درصد مردم به سینماها رفته‌اند که ۶۰ درصد آن‌ها به همراه خانواده در سالن‌های سینما حضور یافته‌اند.

بر اساس طرح فرهنگ رفتاری خانوار مرکز آمار ایران در سال ١٣٩٦، تنها حدود ١٩درصد از افراد ١۵ ساله و بیشتر به سینما رفتند. این درصد برای تئاتر ۵.١ درصد و برای کنسرت ۴.۵ درصد بوده است.

از میان افرادی که به سینما رفته‌اند، ٢٩.٩ درصد یک‌بار، ٢٨.٣ درصد دو بار و ۴١.٨ درصد، بیشتر از دو بار به سینما رفته‌اند.
۵۹.۴ درصد افراد با خانواده به سینما رفته‌اند، ٣٧.٢ درصد با دوستان و ٣.۴ درصد یا به تنهایی یا با سایر افراد به سینما رفته اند.

ژانرهای (موضوع) اجتماعی و کمدی بیشترین مخاطب را در سینما داشته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید