کشتی امسال نتیجه نگرفت،موفقیت ها نباید فراموش شود

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ۱۵:۰۷
    کد خبر :410417

دارنده مدال برنز المپیک گفت: متأسفانه این فرهنگ غلطی است که پس از چندین موفقیت به محض یک ناکامی و اشتباه تمام موفقیت هایت را فراموش می کنند.

آزادکار عنوان‌دار کشتی ایران با بیان اینکه همین موضوع در مورد رسول خادم نیز صدق کرد، گفت: با وجود اینکه وی در مدت ۵ سال حضورش در فدراسیون کشتی به موفقیت های بزرگی دست یافت که برخی از آنها نیز برای اولین بار در تاریخ کشتی ما بود، اما به خاطر نتیجه نگرفتن در جهانی بوداپست، موجی از انتقادات و در برخی موارد بی حرمتی ها علیه وی به وجود آمد.

وی تصریح کرد: به شخصه معتقدم انتقاد باید صورت گیرد، اما انتقادی که کارشناسی شده باشد، نه اینکه بدون سند و مدرک و دلیل فقط به دنبال تخریب باشیم. تیم ما امسال نتیجه لازم را نگرفت و نیاز به حمایت و پشتیبانی و کار بیشتر دارد. در چند سال گذشته تیم های ما همیشه روی سکوی قهرمانی بوده اند و به نظرم نتیجه کار خادم را نباید با یک شکست سنجید.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان تأکید کرد: ۵ سال است از نزدیک با رسول خادم کار می کنم و شخصیت این مرد را به خوبی می شناسم. خادم همیشه حرفش را می زد و شاید همین حرف زدن ها و اینکه به دنبال حق کشتی و کشتی گیران بود باعث شد که فضای تخریبی علیه وی به وجود آید.

به گزارش مهر، دارنده مدال برنز المپیک خاطرنشان کرد: من حرف حق را می زنم و اگر می گوییم کار کردن در کشتی به دلیل مشکلات اقتصادی بسیار سخت است، واقعا حقیقت دارد. طبیعتا اگر به دنبال حل مشکلات نباشیم نمی توانیم در کورس قهرمانی باقی بمانیم.

رحیمی در پایان گفت: البته دنیای مجازی هم برای خودش داستانی شده و بیشتر به جای انتقادات و راهکار ، به محلی برای توهین و تخریب تبدیل شده است. به هرحال این روزها نیز می گذرد اما همه اهالی کشتی باید حرمت ها را حفظ کنند چون چیزی که در ورزش می ماند، مرام پهلوانی و جوانمردی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید