وودی آلن در مراسم تجلیل دایان کیتون شرکت کرد

    کد خبر :33579

کارگردان مشهور آمریکایی که به ندرت در مجامع عمومی شرکت می‌کند در مراسمی که برای تجلیل از دایان کیتون برپا شده بود حاضر شد.

به گزارش  بازتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، وودی آلن کارگردان برنده جایزه اسکار جمعیت شرکت کننده در مراسم تجلیل از دایان کیتون را با حضور خودش شگفت زده کرد.

وی برای ابراز قدردانی از همکار قدیمی‌اش دایان کیتون در این مراسم که اکنون در حال برگزاری است، شرکت کرد و با استقبال گرم حاضران روبه رو شد.

امشب (به وقت محلی) در چهل و پنجمین مراسم سالانه انستیتو فیلم آمریکا جایزه یک عمر دستاورد هنری به دایان کیتون اهدا شد.

آلن که به ندرت در هالیوود ظاهر می‌شود در پایان این مراسم و هنگام اهدای جایزه به کیتون وارد مجلس شد.

وی در این مراسم به یادآوری خاطراتی که از کیتون در این فیلم داشت پرداخت و با شوخی صحبت‌هایی را مطرح کرد.

این کارگردان به یاد آورد که او چطور وقتی برای اولین بار دایان کیتون را دید جذب وی شده و دلیلش هم این بود که او از اورنج کانتی کاملا دست راستی آمده بود و در شهری بزرگ شده بود که در آن اگر شما در خیابان به یک فرد نابینا کمک کنید، به شما برچسب سوسیالیست بودن می‌زنند.

وودی آلن با ببان چنین خاطراتی موجب خنده حضار شد.

اما آلن لحظات جدی هم داشت و گفت: از لحظه ای که او را دیدم، او بزرگ بود، الهام‌بخش بزرگی برای من بود. بیشتر آنچه من در زندگی‌ام انجام دادم، مطمئنم که تحت تاثیر وجود او بوده است.

دایان کینون در این مراسم با حضور روی سن از آلن و ترتیب دهندگان این برنامه تشکر کرد و گفت: فقط می‌خواهم گریه کنم.

وی افزود: امشب یک تجربه بی‌نظیر برای من است. وی بعد به جای هر صحبتی بخشی از ترانه‌ای را که در فیلم «آنی هال» خوانده بود اجرا کرد.

از میان ۴۵ هنرمندی که تاکنون این جایزه را دریافت کرده‌اند ۹ تن آنها از هنرمندان زن بوده‌اند که بت دیویس، لیلیان گیش، بارابار استنویک، الیزابت تیلور ، باربارا استرایسند، مریل استریپ ، شرلی مک‌لین، جین فوندا را دربرگرفته و اکنون نام دایان کیتون نیز به این فهرست اضافه شده است.

دایان کیتون برای بازی در فیلم «آنی هال» ساخته وودی آلن در سال ۱۹۷۷ برنده جایزه اسکار شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید