معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

دولت بدنبال رفع مشکلات و بهبود اوضاع کشور است

    کد خبر :311943

معاون امور مجلس، حقوق و امور استانهای وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: روزانه حدود یک میلیون نفر در کشور از دستگاه‌های زیرمجموعه این وزارتخانه خدمات می گیرند.

به گزارش ایسنا، محمدامین سازگارنژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، با بیان اینکه امروز در یک جنگ تمام عیار اقتصادی با دشمنان نظام قرار داریم، گفت: برای پیروزی در این عرصه به همدلی و انسجام در داخل کشور نیاز داریم.

وی با بیان اینکه دولت بدنبال رفع مشکلات و بهبود اوضاع کشور است، گفت: متاسفانه در این شرایط عده ای در داخل ناجوانمردانه دولت را تخریب می کنند و تهمت می زنند و نمی گذارند دولت به امور بپردازد.

سازگار نژاد با بیان اینکه دولت برای اجرای مسئولیت هایش با مشکلاتی مواجه است، گفت: انتظار داریم جامعه کارگری و کارفرمایی در این شرایط همدل و متحد با دولت باشند تا این موانع را پشت سربگذاریم.

وی همچنین از برجام به عنوان سند صلح خواهی ملت ایران یاد کرد و گفت: عده‌ای که می‌گویند برجام یک کاغذ است اشتباه می کنند، برجام منطق ما برای گفت و گو با جهان است.

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گستردگی وظایف این وزارتخانه نیز اشاره کرد و گفت: ۴۳ میلیون ایرانی از خدمات این وزارتخانه استفاده می کنند.

وی با بیان اینکه وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برآمده از دل جامعه کارگری و از جنس آنان است، گفت: نباید این وزارتخانه را با تقاضاهای عجیبی که گاها مطرح می شود، تضعیف کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید