میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارتباطی ارزیابی می شود
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طرح سنجش و ارزیابی میزان رضایت مردم از دریافت خدمات ارتباطی را آغاز کرد.
مازیار کشاورز معاون توسعه مدیریت و امور منابع رگولاتوری با اعلام آغاز طرح «ارزیابی رضایتمندی ذینفعان از خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات»، جزئیات آن را تشریح کرد.
وی با بیان اینکه طرح سنجش رضایت ذینفعان، مردم، دارندگان پروانه خدمات ارتباطی و واردکنندگان تجهیزات این حوزه را شامل میشود گفت: در بخش مربوط به مردم، رضایت آنان از خدمات در ۳ بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت، ارزیابی میشود.
معاون رگولاتوری افزود: در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینههای پرداختی، نحوه پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنایی آنان با رگولاتوری و… سنجش میشود.
به گزارش مهر، کشاورز درباره نحوه شرکت مردم در طرح سنجش رضایت ذینفعان حوزه ICT اظهار کرد: علاقه مندان میتوانند از امروز تا دو هفته آینده با مراجعه به آدرس survey.cra.ir در اجرای این طرح مشارکت کنند.