جنگ جهانی سوم نزدیک است

    کد خبر :1099845

مارتین آرمسترانگ با هوش مصنوعی “سقراط” ادعا کرده است که جنگ جهانی سوم در شرف وقوع است.

به گزارش اطلاعات آنلاین، این پیشگو که ۱۱ سال از عمر خود را به دلیل فریب سرمایه‌گذاران در زندان سپری کرده، با استفاده از رایانه مجهز به هوش مصنوعی به نام «سقراط» که برای نظارت بر فیدهای خبری جهان و جست‌وجوی رویدادهای خبری اساسی که با روندهای جهانی مرتبط هستند، برنامه‌ریزی شده، ادعاهای بزرگی را مطرح کرده است.

آرمسترانگ، که از سقراط برای پیش‌بینی سقوط املاک و مستغلات ژاپن در سال ۱۹۸۹ و بحران مالی روسیه در سال ۱۹۹۸ استفاده کرد، اکنون بر اساس آخرین تحلیل داده‌ها معتقد است که درگیری کنونی در اوکراین به یک درگیری بین‌المللی گسترده‌تر تبدیل خواهد شد.

بدین ترتیب، به زعم وی، در آستانه جنگ جهانی سوم قرار گرفته‌ایم.

وی توضیح داد که در ژوئن ۱۹۹۸، رایانه پیش‌بینی کرد که روسیه در حال فروپاشی است که به یک بحران مدیریت سرمایه درازمدت تبدیل شد.

به عقیده وی همه چیز به بحران سرمایه ربط پیدا می‌کند. وی ادعا دارد کره شمالی یه دونتسک نیرو فرستاده و غرب هم همین کار را می‌کند و اوکراین جایی است که جنگ جهانی سوم از آنجا شروع می‌شود.

پایان ایالات متحده در ۲۰۳۲

آرمسترانگ همچنین بر این باور است که سیستم دولتی کنونی آمریکا در سال ۲۰۳۲ فرو خواهد پاشید – نه بر اساس چرخه ۸.۶ ساله رونق و رکود، بلکه بر اساس یک چرخه بزرگتر به وقوع خواهد پیوست.

او توضیح داد: « چیزی که رایانه پیش‌بینی می‌کند این است که تقریباً هر ۳۰۰ سال، ما چرخه‌هایی را طی می‌کنیم که در آن دولت‌ها شکل خود را تغییر می‌دهند.مهم نیست که چه شکلی از حکومت را انتخاب کنیم. همیشه فساد وجود دارد و آنها اساساً از خودکشی اقتصادی می‌میرند. آخرین باری که این اتفاق افتاد، مربوط به سلطنت‌ها بود. ایالات متحده علیه سلطنت انقلاب کرد و بعد دیدید که مثل یک بیماری مسری به فرانسه سرایت کرد.
او پیش‌بینی کرد: ۲۰۳۲ پایان جمهوری خواهد بود.

آرمسترانگ گفت که امیدوار است دولت‌ها به یک «دموکراسی مستقیم» نزدیک‌تر شوند که در آن سیاست‌ها با نظرسنجی از افکار عمومی تعیین می‌شود.

او ابراز عقیده کرد که به اصطلاح “بازنشانی بزرگ” فعلی که توسط مجمع جهانی اقتصاد و رئیس آن کلاوس شواب هدایت می‌شود، محکوم به شکست است. او گفت که “تنظیم مجدد بزرگ” نه تنها با شروع جنگ بین‌المللی، بلکه با قطب بندی سیاسی امروزی “به طور قطع” مرتبط است. آرمسترانگ گفت: آبراهام لینکلن گفت کشوری که تقسیم شده نمی‌تواند پایدار بماند و اینجا در ایالات متحده، همه چیز به شدت قطبی شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید