اولین گوشی تاشو سه لایه راهی بازار جهانی می شود

    کد خبر :1093398
اولین گوشی تاشو سه لایه راهی بازار جهانی می شود

هوآوی فروش گوشی تاشو سه لایه نوآورانه Mate XT Ultimate Design خود را در چین آغاز کرده، اما برای کسانی که خارج از منطقه هستند، انتظار برای عرضه جهانی زیاد نخواهد بود.

بازتاب– به گفته GSMArena، این شرکت اکنون در حال برنامه‌ریزی برای عرضه جهانی Mate XT Ultimate در سه ماهه اول سال 2025 است. این خبر پس از عدم قطعیت اولیه در مورد در دسترس بودن گوشی در خارج از چین منتشر شد. Mate XT Ultimate به عنوان اولین گوشی تاشو سه لایه تجاری موجود در جهان به خود می‌بالد که دارای صفحه نمایش OLED تاشو 10.2 اینچی است که دو بار تا می‌شود و سایز جمع و جور هم دارد.

با این حال، فناوری پیشرفته دارای امتیاز بالایی است. قیمت اولیه نسخه 16/256 گیگابایتی در چین، 19999 یوان (2800 دلار یا 2550 یورو) است. به دلیل نوسانات قیمت، مالیات و غیره، برچسب قیمت احتمالاً در بازارهای بین‌المللی حتی بالاتر خواهد رفت و از 3000 دلار یا 3000 یورو فراتر خواهد رفت. Mate XT یک صفحه نمایش همه کاره ارائه می‌دهد که با استفاده‌های مختلف سازگار است. در حالت بسته، به عنوان یک گوشی 6.4 اینچی FHD+ عمل می‌کند. باز کردن تا نیمه آن را به صفحه نمایش 7.9 اینچی 2K گسترش می‌دهد که برای فیلم‌ها یا ایمیل‌ها عالی است.

اولین گوشی تاشو سه لایه راهی بازار جهانی می شود

در حالت کاملاً باز شده به تبلت 10.2 اینچی 3K تبدیل می‌شود و تجربه‌ای شبیه به دسکتاپ ایجاد می‌کند. نمای باریک آن در حالت باز فقط 3.6 میلی‌متر و تا شده 12.8 میلی‌متر است که کمی ضخیم‌تر از Z Fold 6 است. سیستم دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر، یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو پریسکوپ 12 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین جلو 8 مگاپیکسلی سلفی و تماس‌های ویدیویی دارد.

با وجود لولای پیچیده، هواوی یک باتری کربنی سیلیکونی 5600 میلی آمپرساعتی را در میت XT تعبیه کرد. این باتری از شارژ بی‌سیم 66 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند و ادعا می‌شود که باریک‌ترین باتری جهان در نوع خود است. این دستگاه همچنین برای افزایش بهره‌وری با صفحه کلید لمسی تاشو همراه می‌شود. این ویژگی Mate XT را به یک ابزار کاربردی برای کاربرانی که به دنبال تجربه دسکتاپ در حال حرکت هستند تبدیل می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید