اولین تصاویر پیکاپ جدید محبوب فولکس واگن لو رفت

    کد خبر :1043799
فولکس واگن

به تازگی عکس زنده‌ای از فولکس واگن آماروک 2024 که قرار است به طور انحصاری در آمریکای جنوبی تولید شود، منتشر شده است.

بازتاب-آماروک جدیدی که سایر کشورهای جهان دریافت خواهند کرد بر اساس فورد رنجر ساخته شد. با این حال، فولکس واگن تصمیم گرفت که به جای معرفی مدل جدید در آمریکای جنوبی، این شرکت نسل اول مدل را به‌روز کند. این عکس توسط Motor1 آرژانتین منتشر شده است. گمان می‌رود در کارخانه فولکس واگن در پاچکو، آرژانتین، جایی که مدل جدید تولید خواهد شد، ساخته شده است.

قسمت جلویی دست‌خوش تغییرات قابل توجهی شده، طراحان چراغ‌های جلوی جدید ایجاد کردند و همچنین طراحی جدیدی برای سپر تدارک دیدند. همچنین گزارش شده که نسخه‌های قدیمی‌تر LED‌های تعبیه شده در مشبک رادیاتور دارند. هنوز هیچ تصویری از قسمت جانبی یا عقب خودرو وجود ندارد، اما گزارش شده که تغییرات در آنجا کمتر خواهد بود. از جمله تغییرات مورد انتظار می‌توان به رینگ جدید و چراغ‌های عقب متفاوت اشاره کرد.

فولکس واگن

علاوه بر این، فضای داخلی نیز به‌روز خواهد شد، از جمله یک کلاستر دیجیتال جدید، یک صفحه نمایش سرگرمی مدرن با سیستم VW Play، تودوزی به روز شده و چندین ارتقاء ایمنی مانند کیسه هوای اضافی، کروز کنترل تطبیقی و ترمز اضطراری خودکار.

خریداران می‌توانند یک موتور 2.0 لیتری توربودیزل چهار سیلندر با قدرت 138 اسب بخار را انتخاب کنند. همچنین یک پیشرانه 178 اسب بخار و همچنین 3.0 لیتری V6 توربودیزل با 255 اسب بخار قدرت هم وجود دارد. مدل های چهار سیلندر شامل سیستم حرکتی 4Motion AWD و انتخابی از گیربکس شش سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک خواهند شد. نسخه V6 منحصراً با سیستم حرکتی 4Motion و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک عرضه می‌شود.

باید منتظر ماند تا فولکس واگن مدل جدید پیکاپ خود را معرفی کرده و به شایعات پایان دهد. انتظار داریم با مدلی جذاب از برند بزرگ آلمانی رو به رو شویم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید