نسخه نهایی اندروید 14 برای سری گلکسی اس 22 منتشر شد

    کد خبر :1034314
گلکسی اس 22

شرکت سامسونگ پس از انتشار اندروید 14 برای سری گلکسی اس 23 پرچمدار، حال نوبت به سری گلکسی اس 22 پرچمدار رسیده تا این آپدیت بزرگ را برای آنها ارائه دهد.

بازتاب- هفته گذشته، سامسونگ نسخه پایدار رابط کاربری One UI 6.0 را برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 22، گلکسی اس 22 پلاس و گلکسی اس 22 اولترا با اندروید 14 منتشر کرد و اکنون نسخه نهایی همین بروزرسانی منتشر شده است.

این آپدیت نه تنها موجب بروزرسانی سیستم عامل شده بلکه رابط کاربری One UI 6.0 را هم به همراه دارد تا تجربه کاربری کاملی رقم زند. سامسونگ هر سال نسخه جدید سیستم عامل اندروید را به همراه رابط کاربری جدید One UI دردسترس علاقمندان قرار می‌دهد.

 

گلکسی اس 22

 

جای تعجب نیست که حجم سیستم عامل جدید 3.1 گیگابایت در مقابل 300 مگابایت برای نسخه‌ای است که فقط موج بروزرسانی رابط کاربری می‌شود، باشد. نرم افزار جدید در اروپا (به ویژه در هلند) منتشر شده، اما انتشار به طور سنتی به تدریج انجام می‌شود تا بار افزایشی روی سرورها قرار نگیرد.

با توجه به منبع Sammobile، طی چند هفته آینده نسخه پایدار One UI 6.0 در دسترس کاربران Samsung Galaxy S22، Galaxy S22 Plus و Galaxy S22 Ultra در سراسر جهان قرار خواهد گرفت. بنابراین اگر دارنده گوشی گلکسی اس 22 و سایر مدل‌های آن هستید باید چند هفته‌ای را در انتظار باقی بمانید. سامسونگ در تلاش بوده تا اوایل 2024 بیشتر محصولات خود را به اندروید 14 بروزرسانی کند.

اما باتوجه به اولولیت داشتن سری گلکسی اس 23، این خانواده اولین بار با اندروید 14 همراه شدند. کره‌ای‌ها قصد دارند بزودی سری گلکسی اس 24 را با همراه اندروید 14 عرضه کنند. به هر حال جهت کسب جزئیات بیشتر باید به انتظار ماند تا مشخص شود این کمپانی چه برنامه‌ای دارد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید