تلویزیون غول پیکر سامسونگ تراس رونمایی شد

    کد خبر :1018335
سامسونگ تراس

سامسونگ به توسعه محصولات خود ادامه می‎‌دهد. در حالی که ما اغلب در مورد مدل‌های گوشی هوشمند مانند Galaxy S23 صحبت می‌کنیم، این شرکت در بسیاری از بازارهای مختلف سرمایه گذاری کرده است.

بازتاب-یکی از این موارد بخش تلویزیون است. بر اساس گزارش Omdia، سهم بازار سامسونگ در صنعت تلویزیون طی سال 2022، بیش از 29.7 درصد بوده و برای 17 سال متوالی، پیشروترین تولیدکننده تلویزیون در جهان بود. اکنون، غول فناوری کره‌ای یک تلویزیون مینی LED با سایز 85 اینچی را به سری پرمیوم خود به نام «تراس» اضافه کرد. قیمت آن به 20 هزار دلار می‌رسد و گران به حساب می‌آید.

سامسونگ خط تولید پریمیوم خود به نام «تراس» را به‌روزرسانی کرده است و همان چیزی را که شما نیاز دارید ارائه می‌کند. این محصول به طور خاص برای استفاده در فضای باز طراحی شده، به ویژه در محیط هایی که صفحه نمایش‌هایی با سطح روشنایی متوسط یا حتی بالا به دلیل نور زیاد عملکرد خوبی ندارند.

تراس سامسونگ که دارای صفحه نمایش 85 اینچی است از فناوری Mini LED استفاده می‌کند. اگر با آن آشنایی ندارید، Mini LED نوعی فناوری نور پس زمینه برای نمایشگرهای LCD است. از ال‌ای‌دی‌هایی استفاده می‌کند که بسیار کوچک‌تر از آن‌هایی هستند که در نمایشگرهای LED با نور پس‌زمینه سنتی استفاده می‌شوند، که امکان کنترل دقیق‌تر نور پس‌زمینه و همچنین تصاویر روشن‌تر و واضح‌تر را فراهم می‌کنند.

 

 سامسونگ تراس

 

البته امکانات تراس سامسونگ فقط به این موارد محدود نمی‌شود. تلویزیونی که در فضای باز از آن استفاده می‌کنید نیز باید با سناریوهای مختلف کاربری سازگار باشد. به همین دلیل این شرکت تاکید کرده که با اخذ گواهینامه IP56 سطح بالایی از حفاظت در برابر گرد و غبار و آب را ارائه می‌دهد. بنابراین، لازم نیست هر بار که باران می‌بارد نگران باشید یا اقدامات اضافی برای محافظت از تلویزیون خود انجام دهید.

سامسونگ Terrace دارای صفحه نمایش 4K Neo QLED با فناوری Quantum HDR 2000 است که کیفیت تصویر خیره کننده را با سیاهی عمیق و رنگ‌های زنده ارائه می‌دهد. همچنین از فرمت‌های HDR10+ و HLG HDR پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید از محتوای مورد علاقه خود در محدوده دینامیکی بالا در نظر گرفته شده لذت ببرید. تراس 85 اینچی سامسونگ برای هرکسی که می‌خواهد از بهترین تجربه سینمای خانگی در بالکن یا باغ خود لذت ببرد و برای کسانی که به اندازه کافی ثروتمند هستند که 19999 دلار بپردازند، عالی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید