گوشی نوبیا Z50S Pro یک هیولا چینی

به تازگی شرکت نوبیا زیربرند ZTE از گوشی قدرتمند و پرچمدار Z50S Pro رونمایی کرد که دارای طراحی شیک و سخت افزاری بسیار قدرتمند است که تجربه گیمینگ حرفه‌ای رقم می‌زند.

بازتاب- این گوشی هوشمند دارای طراحی جذاب بوده و از سخت افزار قدرتمندی نیرو می‌گیرد. همچنین باتری پرظرفیت و سرعت شارژ بالا هم در این مدل گنجانده شد تا نسبت به رقبا عملکرد فوق العاده از خود نشان دهد. در ادامه بیشتر با این پرچمدار آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

نوبیا در این مدل از متریال فلز، شیشه و چرم بهره گرفته تا حس پریمیومی رقم زند. دستگاه ابعاد 163 در 75 در 8.6 میلیمتر داشته و وزن آن هم به 228 گرم می‌رسد. دستگاه نمایشگر تخت با حفره‌ دوربین در وسط هم دارد. در سوی دیگر بدنه کاملا تخت طراحی شده تا به خوبی در دست جای گیرد و حس لوکس القا نماید.

دستگاه حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر داشته و پورت USB-C در کنار اسپیکر استریو در آن گنجانده شد. این گوشی فاقد جک 3.5 میلیمتری هدفون و اسلات کارت حافظه است. در عقب جزیره دایره‌ای دوربین با سه حسگر به چشم خورده که یکی از حسگرها یک اینچی و بسیار بزرگ است.

به طور کلی بخش طراحی این گوشی حرف بسیاری برای گفتن داشته، بخصوص اینکه متریال فوق العاده باکیفیت در آن استفاده شد.

 

نوبیا Z50S Pro

 

نمایشگر و باتری

Z50S Pro از صفحه نمایش 6.7 اینچی امولد با وضوح FHD+ بهره گرفته که نرخ نوسازی 120 هرتز و شدت روشنایی 1200 نیت ارائه می‌دهد. نمایشگر وضوح بالایی داشته و در نوع خود یک مدل برجسته است.

در سوی دیگر باید به باتری 5180 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 80 واتی به کار گرفته شد تا در کنار پایداری بالا، سرعت فوق العاده در شارژ داشته باشد. بنابراین در بخش نمایشگر و باتری یک گزینه بی نظیر محسوب می‌شود.

 

سخت افزار و دوربین

محصول نوبیا به پردازنده ارتقایافته و اورکلاک شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز بوده که در کنار تراشه گرافیکی آدرنو 740 بسیار پرتوان است. این پردازنده در کنار حافظه رم 16 گیگ و حافظه داخلی غیرقابل ارتقا 1 ترابایتی، یک هیولا در دنیای گوشی‌ها تلقی می‌شود.

در قسمت دوربین با مدلی حرفه‌ای رو به رو هستیم که نمی‌توان به سادگی از کنار آن عبور کرد. دستگاه سه حسگر دوربین عقب 50 و 8 و 8 مگاپیکسلی دارد که شامل حسگر اصلی 1 اینچی استاندارد، اولتراواید و تله فوتو می‌شود.

دوربین اصلی می‌تواند با وضوح 4کی تصویربرداری کند و دوربین سلفی یک حسگر 16 مگاپیکسل با قابلیت تصویربرداری 1080 پیکسل است. با تمام این اوصاف شرکت نوبیا از حسگرهای قابل توجه بهره گرفته که می‌تواند نیاز عکاس را برآورده سازد.

 

نوبیا Z50S Pro

 

 

تاریخ عرضه و قیمت

این گوشی از 27 جولای عرضه بازار چین خواهد شد. انتظار داریم در رنگ قهوه‌ای، سفید و مشکی به فروش برسد و نسخه پایه 515 دلار بوده و بهترین مدل 612 دلار است که شامل 16 گیگ رم و 1 ترابایت حافظه داخلی می‌شود. البته نسخه پایه با 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید