بررسی گوشی HTC مدل U23 Pro

شرکت HTC چند سالی می‌شود که حضورش در صنعت گوشی کمرنگ شد. اما هر سال چند مدل میان رده را معرفی کرده و عرضه می‌دارد، یکی از مدل‌های اخیر U23 Pro است.

بازتاب-گوشی U23 Pro اچ تسی طراحی جدید داشته و سخت افزاری قدرتمند به عنوان یک میان رده در آن گنجانده شده است. این گوشی در بخش دوربین نیز حرفه‌ای عمل کرده و در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد.

طراحی و ساخت

اچ تی سی U23 Pro در ابعاد 166 در 77در8.9 میلیمتری بوده و وزن 205 گرمی دارد. این گوشی هوشمند استاندارد ضدآب IP67 داشته و در برابر آب می‌تواند مقاومت از خود نشان دهد. تلفن هوشمند اچ تی سی از بدنه پلاستیکی و فریم پلاستیکی برخوردار بوده که به عنوان یک میان رده عجیب نیست.

جک 3.5 میلیمتری روی آن تعبیه شده و پورت USB-C هم دارد. حسگر اثرانگشت جانبی بوده و طراحی شامل جزیره دوربین مستطیل شکل عمودی در عقب با چهار حسگر دوربین و فلاش LED می‌شود.

در جلو هم نمایشگر حاشیه کمی داشته و یک حفره وسط آن گنجانده شد.

 

مدل U23 Pro

 

نمایشگر و باتری

این گوشی هوشمند از پنل 6.7 اینچی اولد FHD+ برخوردار بوده که نرخ نوسازی 120 هرتزی هم ارائه می‌دهد. دستگاه به پوشش شیشه گوریلاگلس ویکتوس مجهز شده تا دوام بیشتری در برابر ضربات داشته باشد.

این گوشی میان رده از نمایشگر باکیفیت و پروضوحی برخوردار است که برای گیمینگ ایده آل است. در بخش باتری باید به پک 4600 میلی آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع 30 واتی پرداخت. دستگاه از شارژ بی سیم و بی سیم معکوس هم پشتیبانی دارد. هرچند ظرفیت بالا نیست، سرعت شارژ مطلوب به نظر می‌رسد.

 

سخت افزار و دوربین

اچ تی سی در این مدل از پردازنده چهار نانومتری Snapdragon 7 Gen 1 بهره گرفته که با تراشه گرافیکی آدرنو 644 همراه است. پردازنده در کنار 8 گیگ تا 12 گیگ رم و 128 تا 256 گیگ حافظه داخلی قابل ارتقا قرار می‌گیرد. بنابراین می‌توان انتظار عملکرد بالایی چون گیمینگ و مالتی مدیا سریع داشت.

در بخش دوربین چهار حسگر قرار داشته که باید به حسگر واید 108 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 8 مگاپیکسل، حسگر ماکرو 5 مگاپیکسل و حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسل اشاره کرد. حسگر سلفی ماژولی 32 مگاپیکسل بوده که می‌تواند از وضوح 1080 پیکسل پشتیبانی کند.

دوربین اصلی می‌تواند فیلمبرداری 4کی داشته باشد. در قسمت دوربین گوشی اچ تی سی U23 Pro می‌تواند نیاز مخاطب را برآورده سازد.

 

 

مدل U23 Pro

 

 

نتیجه گیری

گوشی اچ تی سی U23 Pro به سیستم عامل اندروید 13 مجهز شده و یک میان رده جذاب در طراحی و سخت افزار است که می‌تواند عملکرد بزرگی به عنوان گوشی رده میانی از خود نشان دهد. شرکت تایوانی بعد مدتها یک گوشی ایده آل عرضه کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید