دولت بایدن 930 میلیون دلار برای گسترش اینترنت به روستاها در نظر گرفت

    کد خبر :1002900
دولت بایدن

دولت بایدن روز جمعه اعلام کرد که بودجه 930 میلیون دلاری در جهت گسترش اینترنت به روستاها در نظر گرفته است. در حال شبکه اینترنت یک لازمه برای دنیای امروز است و گسترش آن کمک شایانی به مردم خواهد کرد.

بازتاب- این برنامه بخشی از “برنامه توانمندسازی زیرساخت شبکه باند پهن” وزارت بازرگانی بوده و این کمک‌ها برای استقرار بیش از 19 هزار کیلومتر کابل فیبر نوری جدید در 35 ایالت و پورتوریکو خواهد بود. دولت روز جمعه اعلام کرده که انتظار دارد دریافت کنندگان کمک هزینه، بیش از 848.46 میلیون دلار اضافی سرمایه گذاری کنند، تعهدی که باید تاثیر برنامه را دو برابر کند.

وزیر بازرگانی آمریکا بیان داشت:

این برنامه به ما کمک می‌کند تا جوامع سراسر کشور را به شبکه‌های منطقه‌ای و ملی متصل کنیم که دسترسی به اینترنت پرسرعت با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه را فراهم می‌کنند، دقیقاً مانند نحوه اتصال سیستم بزرگراهی بین ایالتی، هر جامعه در آمریکا را به سیستم‌های بزرگراهی منطقه‌ای و ملی متصل خواهد کرد.

به گفته وزارت بازرگانی، بیش از 260 درخواست برای برنامه کمک مالی Middle Mile دریافت کرده که مجموعاً 7.47 میلیارد دلار درخواست کمک مالی داشت. این آژانس در درجه اول به شرکت‌های مخابراتی و خدماتی کمک‌های مالی اعطا کرده، اگرچه بودجه‌ای را برای دولت‌های قبیله‌ای و سازمان‌های غیرانتفاعی نیز کنار گذاشت. Per Gizmodo، بزرگ‌ترین کمک مالی، به ارزش 88.8 میلیون دلار، به یک شرکت مخابراتی در آلاسکا تعلق گرفت که شبکه فیبر نوری را در بخشی از ایالت که 55 درصد ساکنان آن دسترسی به اینترنت ندارند، ایجاد کرد.

دولت بایدن

به طور متوسط، وزارت بازرگانی 26.6 میلیون دلار به اکثر متقاضیان اعطا کرد. دریافت کنندگان کمک هزینه اکنون پنج سال فرصت دارند تا کار روی پروژه‌های خود را تکمیل کنند، اگرچه دولت امیدوار است بسیاری از ساخت و سازها زودتر تکمیل شود. دولت بایدن می‌گوید علاوه بر ایجاد فرصت‌های اقتصادی جدید در جوامعی که به‌طور سنتی کم‌خدمت هستند، باید ایمنی را در آن مناطق نیز بهبود بخشد. کاخ سفید می‌گوید:

آنها می‌توانند انعطاف‌پذیری شبکه را در مواجهه با بحران آب‌وهوایی، و افزایش بلایای طبیعی مانند آتش‌سوزی، سیل و طوفان بهبود بخشند و مسیرهای متعددی را برای استفاده از ترافیک اینترنت به‌جای یک مسیر، مانند یک انحراف در بزرگراه، ایجاد کنند.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید