مرسدس ChatGPT را به مدل های لوکس خود اضافه می کند

    کد خبر :1001977

این روزها ChatGPT به محفل خبری رسانه‌ها تبدیل شده و همچنین حواشی بسیاری به عنوان یک چت بات به دنبال داشته است. اما محبوبیت آن قابل انکار نیست و مرسدس بنز به عنوان اولین خودروساز قصد دارد آن را به مدل‌های لوکسش بیافزاید.

بازتاب-مرسدس درصدد است تا محصول OpenAI Azure مایکروسافت را در کنار دستیار صوتی اتومبیل خود قرار دهد و یک تجربه هوشمند تمام عیار را به اتومبیل‌ها بیاورد. این شرکت قصد دارد ابتدا در  فاز بتا به صورت سه ماهه این قابلیت را به مشتریان امریکایی روی برخی مدل‌های منتخب تعبیه کرده و سپس به گسترش آن بپردازد.

ادغام ChatGPT و دستیار صوتی Hey Mercedes یک تجربه کامل از هوش مصنوعی خواهد بود که رانندگی را لذت بخش می‌سازد. این ادغام موجب خواهد شد تا دستیار صوتی مرسدس تنها به سوالات پیش پاافتاده و ساده پاسخ ندهد و سرنشینان یا راننده بتوانند گفتگو طبیعی با آن داشته باشند. مرسدس حتی قصد دارد قابلیت کاوش را به این ویژگی بیافزاید تا افراد بتوانند به سادگی رستورانی را رزرو کنند، هتل گرفته و برخی کارهای دیگر انجام دهند.

ChatGPT

شاید بسیاری این پرسش برای آنها پیش بیاید که صحبت با دستیار صوتی حین رانندگی خطرناک است و چه باید کرد. باید بیان داشت که این دستیار صوتی بوده و از نظر بصری وجود ندارد تا حواس‌پرتی برای راننده باشد. مرسدس و مایکروسافت از «امنیت، حریم خصوصی و قابلیت اطمینان در سطح سازمانی» Azure برای حفاظت از داده‌ها استفاده می‌کنند.

 با این حال، دو شرکت توضیح می‌دهند که مکالمات شما «در ابر هوشمند مرسدس بنز ذخیره شده، جایی که ناشناس تحلیل می‌شود». به عبارت دیگر، فرض کنید مردم برای آموزش و تجزیه و تحلیل داده‌ها به ضبط‌های شما گوش می‌دهند، بنابراین در مورد بیان هر چیزی که خصوصی است یا می‌تواند شما را شناسایی کند محتاط باشید.

بتای سه ماهه از 16 ژوئن یا 26 خرداد آغاز خواهد شد و فقط مدل های منتخب مرسدس را دربرگرفته که  از سیستم اطلاعات سرگرمی MBUX مرسدس استفاده می کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید