احتمال تعویق جام ملت های آفریقا 2021

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ۱۴:۲۲
    کد خبر :717935

شبکه رادیویی مونت کارلو فرانسه، در گزارشی احتمال داد که مسابقات جام ملت های آفریقا در سال 2021 برگزار نشده و به سال 2022 موکول شود.

این رسانه به نقل از منبعی در کنفدراسیون فوتبال آفریقا، به دشواری برگزاری مسابقات جام ملت ها در سال آینده با توجه به شرایط سختی که بعد از بحران کرونا بوجود خواهد آمد، اشاره داشت.

طبق آخرین تصمیم اتخاذشده، مسابقات جام ملت های آفریقا در تاریخ 9 ژانویه سال آینده میلادی باید در کشور کامرون آغاز شود و تا 6 فوریه تکلیف قهرمانی آن مشخص شود.

آنگونه که این رسانه عنوان کرد با توجه به تاخیر چند هفته ای مسابقات باشگاهی در سراسر جهان که به خاطر شرایط قرنطینه خانگی و تعلیق مسابقات در ماه های اخیر بوده، پیکارهای ناتمام به تابستان موکول خواهند شد.

آنگاه فصل جدید با فشردگی زیادی شروع خواهد شد و در این حال، فرصت کافی برای برگزاری مسابقات جام ملت ها در نخستین ماه زمستان سال جاری فراهم نخواهد شد.

به گزارش فارسَ،به همین خاطر فدراسیون فوتبال آفریقا در حال مطالعه گزینه های مختلفی است.یکی از این گزینه ها برگزاری مسابقات با 12 ماه فاصله است. البته گزینه دیگر می تواند تعویق مسابقات به مدت 18 ماه باشد.

البته در این حالت مشکل عمده برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 در قطر است و کنفدراسیون فوتبال آفریقا نمی خواهد مسابقات قهرمانی تحت تاثیر جام جهانی قرار گیرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید