سارقان MWM سوار دستگیر شدند

    کد خبر :687661

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم، از دستگیری ۲ سارق لوازم داخل خودرو که با خودروی MWM قرمز رنگ و پلاک سرقتی دست به دزدی در شمال شرق تهران می زدند، خبر داد.

سرهنگ محمد باقر قدم زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: مدتی بود که پرونده‌های مبنی بر سرقت لوازم داخل خودرو در منطقه ازگل، گلزار، شهرک مینی سیتی و بلوار ارتش به این کلانتری مخابره شد که تیم ویژه ای از مأموران برای دستگیری این دزدان که در ساعات پایانی روز دست به سرقت می‌زدند وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران در ابتدا به محل‌های سرقت رفته و دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند که مشخص شد دزدان سوار بر یک خودروی MWM قرمز رنگ دست به سرقت می‌زنند که در بررسی شماره پلاک خودرو مشخص شد که پلاک جلو و عقب خودرو با هم تفاوت دارد.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم ادامه داد: تیم تجسس کلانتری در بررسی‌ها اطلاع پیدا کردند که سارقان برای از بین بردن سرنخ با ۲ پلاک سرقتی از خودروهای دیگر دست به دزدی لوازم داخل خودرو می‌زنند که برای دستگیری متهمان طرح ویژه ای تشکیل و پس از بررسی‌های تکمیلی به اجرا در آمد.

این مقام پلیسی اظهار داشت: گشت‌های پلیسی به صورت ویژه و نامحسوس در محل‌های سرقت شروع به گشت زنی کردند تا اینکه شب گذشته خودروی MWM قرمز رنگ در منطقه گلزار شناسایی شدند که یکی از سارقان به محض مشاهده پلیس با پای پیاده فرار کرد و متهم دیگر که سوار بر خودرو بود قبل از اینکه راهی برای فرار پیدا کند از سوی مأموران دستگیر شد.

سرهنگ قدم زاده گفت: مأموران در بازرسی از خودروی قرمز رنگ ۱۵ باتری خودرو و ۱۰ مدارک سرقتی از داخل خودروها به دست آمد که مشخص شد متهم که جوان ۲۵ ساله‌ای است همراه یکی از دوستانش برای سرقت به بلوار ارتش مراجعه و دست به دزدی می‌زنند.

رئیس کلانتری ۱۶۴ قائم در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفته و تحقیقات برای دستگیری همدست فراری این سارق در دستور کار مأموران قرار گرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید